بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران

دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران 

تکه ای از متن پایان نامه :

کیفیت بهتر در مقابل پولی که پرداخت می‌گردد، داشته باشد.(همان منبع،18)

تبلیغات یادآوری کننده

زمانی که کالایی در منحنی عمر خود در مرحله‌ی بلوغ قرار داشته باشد تبلیغات یادآوری کننده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد زیرا باعث می‌گردد که مصرف‌کنندگان همچنان درمورد‌ی محصول بیندیشند و آن را در خاطر داشته باشند.

تبلیغات پرهزینه‌ی نوشابه‌های مشهوری زیرا کوکاکولا در تلویزیون، اغلب برای یادآوری کردن نام محصول به مردم می باشد و صرفاً به آگاهی دادن و ترغیب آنان نمی‌پردازد.

در شرکت‌های خدماتی مانندسازمان‌های آموزشی، بیمه و حتی بانک‌ها بیشتر از این روش بهره گیری می‌گردد. با در نظر داشتن این  تقسیم‌بندی‌ها به نظر می‌رسد تبلیغات در زمینه‌ی گردشگری بیشتر در دسته‌ی تبلیغات اطلاع‌رسان و یادآوری کننده قرار دارد. (همان منبع، 19)

موسیقی علاوه بر این که بایستی زیر نظر متخصص موسیقی ساخته گردد باید با فضای تبلیغ، همخوانی داشته باشد یعنی تنها خوش ساخت بودن کافی نیست بلکه موسیقی باید کمک کند که کار انتقال پیام به مخاطب بهتر ارایه گردد و با سایر اجزای تبلیغ و نیز پیام تبلیغ همخوانی داشته باشد.

مدیر تبلیغات با در نظر گرفتن هدف تبلیغ خود به همراه متخصصان موسیقی می‌تواند در خصوص تناسب موزیک با تبلیغ و اهداف آن نظر بدهد.

حضور موسیقی در تیزرها یا به عنوان زمینه کلام و تصاویر می باشد یا به صورت موزون با کلام همراه می‌گردد. موسیقی به عنوان زمینه همیشه یک راه حل قطعی می باشد.

مطلب مرتبط :   دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی وعلوم تربیتی: نیاز سنجی آموزش ضمن خدمت آموزگاران مدارس ابتدایی شهرستان بستک

تأثیر موسیقی خوب در تبلیغات و بالا بردن اثربخشی آن برکسی پوشیده نیست. موسیقی باید با در نظر گرفتن معیارهای ملی، فرهنگی، اجتماعی و تبلیغاتی تهیه و تنظیم گردد. موسیقی ساخته شده برروی تبلیغات باید با فضای فرهنگی یک جامعه و استعدادها و سلایق شنیداری یک جامعه همخوانی داشته باشد. موسیقی باید با نوع کالای مورد تبلیغ،سن مخاطب وبیننده یا شنونده سنخیت داشته باشد.» (محمدیان، 1382، 178-174)

رنگ:

با پیشرفت‌های تکنولوژیکی و فنی که بشر به ویژه در صنعت چاپ به دست آورد تبلیغات بسیار متحول شده می باشد. رنگ به عنوان یکی از اجزای تبلیغ در میان سایر اجزای آن

هدف اصلی این تحقیق مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران می باشد

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران