خرید اکانت هکی ، ترکیبی و قانونی از وب سایت دیجی آنلاین ۲۴

خرید اکانت هکی ، ترکیبی و قانونی از وب سایت دیجی آنلاین ۲۴

بدون شک کنسول پلی استیشن 4 از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی در تمام تاریخ بوده و هست. استفاده از اکانت ترکیبی PS4 هم این روزها به دلیل قیمت کمتر نسبت به اکانت قانونی، در تمام دنیا رواج داشته و در کشور ما هم نظر خیلی از گیمرها را به خود جلب کرده.

خرید اکانت هکی PS4

در شرایطی که برای خرید یک بازی جدید باید بیشتر از 200 هزارتومان هزینه کنید، خرید یک اکانت ترکیبی شامل جدیدترین بازی‌های روز با همین قیمت، انتخاب اکثر خریداران و مصرف ‌کنندگان خواهد بود.

اما اکانت ترکیبی PS4 چیست؟ اکانت ترکیبی همان اکانت هکی است؟ دلیل قیمت پایین این اکانت‌ها چه می‌تواند باشد؟ از کجا می‌شود اکانت ترکیبی خرید؟ با اکانت ترکیبی می‌توان آنلاین بازی کرد؟ بالانس به چه معناست؟ آیا استفاده از اکانت ترکیبی باعث بن کنسول می‌شود؟

خرید اکانت ترکیبی PS4

با ما باشید، در ادامه به جواب همه این سوال‌ها و بایدها و نبایدهای استفاده از اکانت‌های ترکیبی خواهیم پرداخت.

حالا این اکانت ترکیبی یا هکی PS4 اصلا چی هست؟ چرا انقدر ارزون؟

برای خرید بازی  PS4، هر کاربر باید حساب کاربری خود را در سایت سونی یا  Playstation Network  داشته باشد و بازی‌های موردنظر خود را به صورت قانونی خریداری کرده تا بتواند از آن‌ها استفاده کند. حالا روش‌های مختلفی وجود دارد تا بتوان به ایمیل و رمز اکانت PSN کاربران دسترسی پیدا کرد و با استفاده از اکانت آن شخص، بازی‌ها را بدون اجازه، روی کنسول شخص دیگری، فعال کنیم. قیمت پایین این اکانت‌ها هم به همین خاطر است که با هزینه بسیار کمتری می‌توان به بازی‌هایی که شخص دیگری قبلا خریداری کرده، دسترسی پیدا کرد.

دلیل اینکه به این اکانت‌ها ترکیبی می‌گویند این است که هر اکانت، ترکیبی از بازی‌های مختلفی را در خود دارد و فقط شامل یک بازی خاص نیست.

اصطلاحا به آن، اکانت هکی یا اکانت اشتراکی یا اکانت کرکی هم می‌گویند که درست‌ ترین آن‌ها، عبارت اکانت کرکی است. البته مدنظر داشته باشید که اکانت اشتراکی قانونی هم داریم.

خرید اکانت PS4

خرید اکانت قانونی PS4

می‌تونیم آنلاین بازی کنیم؟ چه مدت می‌شه از بازی‌ها استفاده کرد؟

از آنجایی که همه اکانت‌های PSN شرایط یکسانی دارند، با اکانت کرکی هم می‌توانید آنلاین بازی کنید. فقط در جریان باشید که اگر صاحب اصلی اکانت متوجه شود، دستگاه شما را غیرفعال کرده و بازی‌ها روی PS4 شما قفل شده و باید اکانت جدیدی خریداری کنید. این زمان، از چند ساعت تا چند ماه بسته به شانس شما و هوشیاری صاحب اکانت، متغیر خواهد بود.

مطلب دیگر :   «زخم کاری» محمدحسین مهدویان متفاوت‌ترین سریال نمایش خانگی

اما اگر بعد از ورود به اکانت و نصب بازی‌ها، اینترنت را قطع کنید، اکانت برای همیشه روی کنسول باقی خواهد ماند.

در ضمن هر اکانت دارای ریجن خاصی هست و در سه ظرفیت قابلیت استفاده می‌باشد. در آموزش‌های بعدی توضیحات کاملی ارائه خواهد شد.

استفاده از اکانت ترکیبی کنسول رو بن می‌کنه؟ بالانس اکانت که میگن یعنی چی؟

سونی قوانینی را برای استفاده از سرویس‌های خود تعیین کرده. وقتی این قوانین توسط کاربری نقض شود، جرایمی مانند بن کنسول شامل حال فرد خاطی خواهد شد. استفاده از اکانت‌های ترکیبی هم تحت شرایطی باعث بن کنسول می‌شود:

یک، تغییر ایمیل، رمز، نام و اطلاعات اکانت توسط فروشنده یا خریدار

دو، خرج کردن از کیف پول اکانت یا استفاده از کارت‌های بانکی دزدی برای شارژ کیف پول اکانت که به آن بالانس هم گفته می‌شود

سه، ورود مکرر به اکانت و ایجاد مزاحمت برای صاحب اصلی

چهار، استفاده از روش‌ها و متدهای خاص برای وارد کردن اکانت به کنسول که توسط برخی فروشندگان و مغازه‌داران استفاده می‌شود

و موراد دیگری که ممکن است با تغییر قوانین و سیاست‌های سونی در طول زمان، به لیست فوق اضافه شود.

اما در حال حاضر اگر 4 شرط بالا را فروشنده و هم خریدار در استفاده از اکانت‌های ترکیبی رعایت کنند، هیچ مشکلی از جمله بن، کنسول PS4 شما را تهدید نخواهد کرد و جای نگرانی نیست.

پس از کجا اکانت بخریم که بدونیم مشکلی برامون پیش نمیاد؟

فروشنده‌های زیادی مشغول فروش اکانت PSN هستند اما نباید به همین راحتی به همه آن‌ها اعتماد کرد. برای اینکه خیالتان تا حدودی از خرید راحت باشد، می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی با پشتیبانی فعال یا فروشنده‌های با سابقه مراجعه کنید.

دیجی آنلاین ۲۴ هم در امر خرید اکانت PS4 در دسترس شماست.

مدیر