خرید جداگانه بلیط هواپیما و رزرو هتل یا خرید تور؟

خرید جداگانه بلیط هواپیما و رزرو هتل یا خرید تور؟

خرید جداگانه بلیط هواپیما و رزرو هتل یا خرید تور؟

 

 

 

 

برای سفر های خود چطور اقدام می کنید، بلیط هواپیما را جداگانه خریداری می کنید و سپس به سراغ رزرو هتل می روید؟ یا از ابتدا در تور های گردشگری به مقصد مورد نظر جستجو می کنید؟ طبق این آمار از Statista چیزی حدود 4 میلیارد بلیط هواپیما در سال 2019 فروخته شده است.

برخی از افراد برای سفر، یک راست به سراغ تور های گردشگری می روند و در یکی از آنها رزرو می نمایند.

اما برخلاف این گروه برخی دیگر برای یک سفر بلیط هواپیما را از ایرلاینی که می خواهند خریداری و پس از آن به سراغ رزرو هتل می روند، اگر سفر خارجی هم باشد بیمه و هزینه ویزا را جداگانه پرداخت می کنند.

نمی توان گفت کدوم بهتر از دیگر می باشد چرا که هر کدوم مناسب زمان خاصی می باشد و در شرایطی خاص مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه با معرفی هر کدام تفاوت و بهترین زمان استفاده از هر دو روش را برایتان گفته ایم.

خرید تور

در حال حاضر چندین مدل تور وجود دارد. یکی از این مدل ها این طور می باشد که مسافران برای مقصدی خاص تور رزرو می کنند و به همراه تور لیدر، در یک هتل بخصوص و با یک پرواز به سمت مقصد حرکت می کنند و برنامه سفرشان با تمامی مسافران تور یکی می باشد.

معمولا تمامی مسافران این تور از یک آژآنس مسافرتی اقدام کرده آند و بنابراین همگی تور را به یک قیمت خریداری کرده آند.

مدل بعدی اینطور می باشد که آژانس مسافرتی یک هتل و یک پرواز را آنتخاب کرده و با قیمتی مشخص به فروش می گذارد در این نوع تور نیز همه مسافران تور را به یک مبلغ می خرند.

مدل بعدی که طرفداران بیشتری نیز دارد اینطور می باشد مسافر می تواند در بین تمامی ایرلاین هایی که پرواز چارتر و ارزان در این مسیر قرار داده آند یکی را آنتخاب کرده و برای هتل نیز می تواند از بین تمامی هتل های موجود در شهر مقصد یکی را به آنتخاب خریداری کند.

مطلب دیگر :   اجاره خودرو در کیش

این خرید تنها از طریق اژانس های مسافرتی ممکن می باشد چرا که تنها پرسنل اژانس ها اجازه و دسترسی خرید از این نوع بلیط ها را دارند.

این مدل تور ها همانند دیگر تور های مسافرتی با قیمتی بسیار کم تر به فروش می رسند، اما در مواقع شلوغی و تقاضا بیشتر مسافران نیز قیمت این مدل تور نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

با خرید تور خارجی هزینه ویزا و بیمه مسافرتی نیز پرداخت شده و همراه دیگر مدارک (بلیط هواپیما، واچر رزرو هتل ) به شما داده خواهد شد.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت جداگانه

معمولا افرادی که می خواهند حتما خرید بلیط هواپیما خود را به صورت اینترنتی آنجام دهند از این طریق خرید می کنند: https://www.tahagasht.com/flight

از خوبی های خرید جداگانه این می باشد که شما حق آنتخاب بلیط هواپیما از بین تمامی ایرلاین هایی که در این مسیر پرواز آنجام می دهند را دارید. برای رزرو هتل نیز می توانید در هر کدام از هتل های شهر که جا می دهد اقدام کنید.

در مواقع شلوغی که تور های به سرعت پر می شوند و قیمت بالا دارند، خرید جداگانه می تواند آنتخاب خوبی باشد. اگر مقصد شما در یک کشور خارجی می باشد هزینه و کار های دریافت ویزا به عهده شما می باشد و حتما باید برای دریافت بیمه مسافرتی نیز اقدام کنید.

به طور کلی برای خرید بلیط و رزرو هتل به صورت جداگانه بهتر است به صورت اینترنتی اقدام نمایید و در هنگام خرید تمامی جوانب را در نظر بگیرید.

خرید اینترنتی اصلا کار مشکلی نیست و مشکلی به وجود نخواهد امد، تنها لازم است با دقت خرید خود را آنجام دهید تا کاملا همه چیز با سلیقه و خواسته شما باشد.

منبع :  https://www.sarzamindownload.com/contents/7608

مدیر