دانلود پایان نامه ارشد با موضوع بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران

دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران 

تکه ای از متن پایان نامه :

نوعی از تبلیغات می باشد که برد آن در سطح یک کشور یا یک ملت باشد و معمولاً از رسانه‌های ملی مثل روزنامه‌های کشوری، رادیو، تلویزیون ملی و… بهره گیری می‌کند .در این نوع تبلیغات کلیه‌ی اقدامات و فعالیت‌های تبلیغی برای نفوذ و تأثیر در افکار افراد، گروه هاوسازمان‌های داخلی و هدایت رفتار آنان در مورد مسائل مورد نظر انجام می‌گردد.

توجه تبلیغات ملی، بیشتر به سمت ایجاد و حفظ اتحاد ملی، همبستگی بین مردم، تقویت روحیه و اراده‌ی آنان گرایش دارد. نمونه‌ی این تبلیغات، تبلیغات بازرگانی کالای خاص، تبلیغات کاندیدای ریاست جمهوری یا تبلیغات برای ارائه خدماتی خاص در محدوده‌ی یک کشور می‌باشد. ( تبلیغات گردشگری داخلی از این نوع می باشد.)

  • تبلیغات فراملی

این نوع تبلیغات برخلاف نوع داخلی آن مرزهای جغرافیایی را در می‌نوردد و بیشتر متوجه سیاست‌های خارجی بوده و بر سیاست‌های جهانی تکیه می‌کند بنابراین سازمانها یا افراد مشخصی برای تأثیر بر افکار و رفتار مخاطبان کشورهای دیگر فعایت می‌کنند یا تولید کنندگانی که بخواهند بازار مصرف خود را در سطح بین‌المللی گسترش دهند به تبلیغات در فراسوی کشور خود می‌پردازند.

کوتاه بود که مخاطبان به رغم درک آن هوشیارانه از پیام‌ها آگاه نشدند. اما پس از نمایش فیلم، به ادعای او فروش کوکاکولا در سالن حدود 18 درصد افزایش یافت. (بینگر، 1376، 14)

تبلیغات نامرئی در احساس خودآگاه تأثیر ندارد و در واقع تأثیر آن بر ضمیر ناخودآگاه بشر می باشد به ویژه که این نوع آگهی را می‌توان به دفعات و به طور ناآشکار در رسانه‌های صوتی، تصویری و اینترنت قرارداد.(اطلاعات،5،1387 )

مطلب مرتبط :   نیازسنجی آموزشی کارکنان کتابخانه ملی به منظور ارائه برنامه آموزشی مورد نیاز

 

 

 

انواع تبلیغات بر مبنای بازار هدف

الف) تبلیغات مصرف کننده

هدف اصلی این تحقیق مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران می باشد

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران