دانلود پایان نامه با موضوع بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران

دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران 

تکه ای از متن پایان نامه :

جاذبه‌ی احساسی:

در مقابل تبلیغ با جاذبه‌ی منطقی، تبلیغ با جاذبه‌ی احساسی قرار دارد. در تبلیغ با جاذبه‌ی احساسی برخلاف جاذبه‌ی منطقی، سعی در تحریک احساسات فرد، برانگیختن آن و رسیدن به مقصود از این طریق می باشد. در برخی از منابع، تبلیغ با جاذبه‌ی خنده و با جاذبه‌ی ترس را زیر مجموعه تبلیغ با جاذبه‌ی احساسات می‌دانند .

هدف تبلیغ با جاذبه‌ی احساسات عبارت می باشد از ایجاد و برقراری ارتباط بین کالا و مصرف کننده که آن را استراتژی اتصال[1] نیز می‌گویند. این نوع تبلیغ احتمال درک بهتر پیام را برای مخاطب فراهم می آورد و بیشتر در ذهن مخاطب حک شده، باقی می ماند.

تبلیغ با جاذبه‌ی احساسی در عین حال که ممکن می باشد اثر بهتری روی فرد بگذارد با این همه نمی‌توان از طریق آن اطلاعات مفید،  کافی و مناسبی را در خصوص کالا به مخاطب انتقال داد. برای انتقال این نوع تبلیغ ساز تکنیک‌های مختلفی مانند غروب، طبیعت و موزیک می‌توان بهره گیری کرد.(همان منبع،132)

جاذبه‌ی خنده و طنز:

تبلیغ با جاذبه‌ی خنده زیر مجموعه تبلیغ با جاذبه ی احساسی می باشد . تبلیغاتی که با محتوای خنده ارائه می‌گردد، در زمره تبلیغاتی می باشد که بهتر از همه شهرت یافته،بیشتر از بقیه به یاد می‌ماند و در مورد آن پیام‌هایی هستند که فقط اطلاعات مثبت در خصوص کالا ارایه می‌کنند و از ارایه هرگونه اطلاعاتی در خصوص نارسایی‌ها و یا نقاط ضعف محصول خودداری می‌کند. نمونه بارز آن آگهی‌های بی‌شماری می باشد که هر یک از ما هر روز در مقیاس وسیعی در معرض آن قرار داریم.

مطلب مرتبط :   دانلود پایان نامه رشته الهیات نوآوری های کلامی علاّمه طباطبایی(ره)

پیام‌های دو جنبه‌ای

پیام‌هایی هستند که نه تنها به ارایه اطلاعات مثبت در خصوص کالا می‌پردازند بلکه نارسایی‌های آن را نیز ذکر می‌کنند؛ یعنی علاوه بر ارسال اطلاعات مثبت به مصرف‌کنندگان، به آن‌ها اطلاعات منفی نیز در خصوص کالا ارایه می‌نمایند. در این نوع پیام‌ها، گیرنده‌ی پیام علاوه بر این که با جنبه‌های مثبت و مزایای کالا آشنا می‌گردد با

  1. Bonding

 

 

هدف اصلی این تحقیق مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران می باشد

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران