دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد با موضوع بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران

دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران 

تکه ای از متن پایان نامه :

براثر بخشی پیام تبلیغاتی بسیار افزوده می باشد. رنگ‌ها هرکدام از نظر روان‌شناسی ایجاد کننده ادراک خاصی در مصرف کننده و مخاطب می باشد که ممکن می باشد تأثیر مثبت و یا منفی برروی مخاطب باقی بگذارد.

رنگ‌ها نه تنها هرکدام انتقال دهنده مفاهیمی به ذهن مخاطب هستند بلکه  در کنار رنگ‌های دیگر، مفاهیم جدیدی به خود می‌گیرند. مدیر تبلیغات باید از جنبه‌های روانی و ادراکی رنگ‌ها آگاه باشد.رنگ از نظر حسی تأثیر زیادی برروی افراد می‌گذارد. (همان منبع، 179)

در تبلیغات از رنگ برای جلب توجه، ایجاد واقع‌گرایی، حالت و ساختن هویت گسترده بهره گیری می‌گردد. تحقیقات ثابت کرده می باشد که آگهی عادی رنگی در مقایسه با غیررنگی توجه بیشتری را جلب می‌کند. رنگ برای برجسته کردن عناصر مهم به کار گرفته می‌گردد و ثابت شده می باشد که در جلب توجه بسیار موفق اقدام می‌کند. رنگ یک زبان روان‌شناختی می باشد که درمورد‌ی حالت‌ها و معانی نمادین صحبت می‌کند.(ولز،برنت،موریارتی،1387،506)

روش‌های فن حیثیت:

  • توصیه و سفارش توسط شخص مورد علاقه مردم که اقتدار و نفوذ کلام داشته باشد. این نوع تبلیغات در میان مردم محروم و نیازمند به خاطر پرستش شخصیت، اغلب مؤثر می باشد.
  • وانمود کردن همسویی منافع تبلیغات‌گر با منافع مردم. در اینجا تبلیغات‌گر تظاهر به شباهت و نزدیکی با مردم می‌کند.
  • توسل به گرایش مردم به دنباله روی این خصوصیت که همیشه می‌خواهند در اکثریت باشند نه در اقلیت. برای این کار تبلیغات چنین وانمود می‌کند که همیشه مردم با ما هستند و از ما پشتیبانی می‌کنند.
  • بهره گیری از کلمات و واژه‌های جاذب و پرطرفدار مثل آزادی، عدالت، رفاه و… این گونه کلمات هستند که مردم دوست دارند بشنوند و واکنش آن‌ها نسبت به این واژه‌ها غالباً عاطفی می باشد تا منطقی.(همان منبع، 35)
مطلب مرتبط :   دانلود پایان نامه ارشد نقش واسطه‌ای عزت نفس سازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی با سازگاری شغلی

فن تحریف:

دنیای واقعیت برای همه مردم یکسان نیست.آن چیز که ما آن را واقعی یا تحریف شده می‌دانیم به تجربه‌های گذشته ما و خواست‌های کنونی و امیدهای آینده‌ بستگی دارد. ما غالباً نظرات و برداشت‌های گروه‌هایی را که با آن‌ها مخالفیم

هدف اصلی این تحقیق مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران می باشد

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران