دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران

دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران 

تکه ای از متن پایان نامه :

این سبک یک فضای تخیلی و رویایی در اطراف محصول یا خدمات و به کارگیری آن می‌آفریند. در این سبک، برجسته‌سازی و جذاب کردن محصول به کمک خیال‌پردازی انجام می‌گردد.(فروزفر،1390،122-120)

مهارت و خبرگی فنی

این سبک مهارت و کارایی فنی شرکت در تولید محصول را به نمایش می‌گذارد. دقت در تولید، توجه خریدار به شایستگی فنی محصول یا شرکت و تجربه‌ی طولانی شرکت در این سبک مطرح می‌گردد.

 

شوخی و طنز

این سبک مخاطبان را سرگرم می‌کند، تصویرهای ناخوشایند و منفی را می‌زداید و شخصیت دوست‌داشتنی و بامزه‌ای از محصولات فاقد وجه تمایز قوی در نزد مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کند. تبلیغات به سبک شوخی و طنز جنبه‌ی ذهن گرایانه دارد و می‌تواند حواس مخاطب را از محصول پرت کند. از این سبک باید با احتیاط بهره گیری کرد و مراقب بود که برداشت‌های تردیدآمیز در ذهن مخاطب ایجاد نشود.

انیمیشن (نقاشی متحرک)

در این سبک از شخصیت‌های نقاشی شده، عروسکی و خمیری بهره گیری می‌گردد که علاوه بر قدرت سرگرم‌کنندگی، می‌توانند پیام‌های دشوار را به راحتی انتقال دهند و دسترسی به بازارها و مخاطبان خاص را ممکن سازند. (همان منبع،123-122)

مقایسه

مقایسه‌ی کالاهای شرکت خود با رقبا یکی از شیوه‌های اجرایی ارائه پیام می باشد. در واقع با مقایسه‌ی یک کالا با کالای دیگر سؤال‌های بیننده پاسخ داده می‌گردد. اصول مقایسه به طور مستقیم با کالای رقیب و تلویزیون گوشزد می‌گردد که نخست 15 ثانیه اول از تبلیغات را پخش ‌کند و بعد از آن تبلیغ یک شرکت دیگر را قرار دهد و سپس مجدداً قسمت دوم تبلیغ شرکت  مورد نظر پخش گردد.

مطلب مرتبط :   دانلود پایان نامه ارشد نیازسنجی آموزشی کارکنان کتابخانه ملی به منظور ارائه برنامه آموزشی مورد نیاز

نمای نزدیک

تلویزیون اساساً رسانه‌ای برای خلق تصاویر نمای نزدیک می باشد. بزرگترین صفحه‌ی تلویزیون برای

نمایش دادن تمامی اجزای موجود در صحنه‌ی نمایش تبلیغ کوچک می باشد. نمای نزدیک می‌تواند مورد بهره گیری شرکت‌هاو رستوران‌های تولید کننده‌ی انواع غذاهای پخته برای نشان

هدف اصلی این تحقیق مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران می باشد

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران