[do_widget id=kl-erq-2]

– بازرسی نوع خودرو و نوع موتور سیکلت ( وارداتی و تولید داخل )
-بازرسی فنی آسانسور
– ارائه خدمات بازرسی در صنایع دریایی، نفت ، گاز و پتروشیمی
-بازرسی کالاهای تولید داخل
– بررسی و تایید قیمت پروفرما
-صدور انواع گواهی استاندارد COI ( مبدا و مقصد ) PSI ، ‍COP
– صدور گواهی استاندارد کالا در سیستم مدیریت تعاملات جهت انجام ثبت سفارش کالا
خدمات مهندسی ،مشاوره مدیریت ، پیمانکاری، طراحی و ساخت، خرید ،راهبری، بهره برداری
و نگهداریِ : سازه های ساحلی ، فراساحلی و شناورها • مشاوره مدیریت • نظارت و کنترل پروژه • مشاوره سرمایه گذاری در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و صنایع دریایی ، شیمیایی ، غذایی و…
فصل سوم روش تحقیق
3-1)مقدمه
جان دیویی پژوهش را فرآیندی برای جستجوی منظم به منظور مشخص‌کردن و تبیین یک موقعیت نامعلوم می‌داند. بر این اساس، پژوهش فرآیندی است که از طریق آن می‌توان درباره ناشناخته ها به جستجو پرداخت و نسبت به آن ها شناخت لازم را کسب کرد. در این فرآیند، از چگونگی گردآوری شواهد و تبدیل آن ها به یافته ها تحت عنوان «روش‌شناسی» یاد می‌شود. و روش علمی یا روش پژوهش علمی، فرآیند جستجوی منظم برای مشخص‌کردن یک موقعیت نامعین است (مقیمی، 1380ص 17).
در این فصل، روش‌شناسی تحقیق حاضر شامل ابعاد و موضوعات مرتبط با آن تشریح و تبیین خواهد شد. اگر چه در مورد ابعاد و موضوعات مرتبط با روش‌شناسی تحقیق توافق نظر کامل و اجماع همگانی وجود ندارد اما عموماً مواردی که باید در روش‌شناسی بیان گردند ذیلاً خواهند آمد.
3-2) روش تحقیق
روش تحقیق مجموعه ای از قواعد، ابزار و راه های معتبر (قابل اطمینان) و نظام یافته برای بررسی
واقعیت ها، کشف مجهولات و دستیابی به راه حل مشکلات است (خاکی، 1387). پژوهش حاضر از نظر نحوه گردآوری داده ها از نوع تحقیقات توصیفی و از نظر اجرا پیمایشی است و به لحاظ این که نتایج مورد استفاده ” شرکت مهندسی صنعتی فهامه ” قرار می گیرد از نظر هدف از نوع تحقیقات کاربردی است.
تحقیقات پیمایشی برای اندازه گیری مسائل در زمان حال مربوط می باشد. محقق در تحقیقات پیمایشی شرایط فعلی را بررسی می کند تا مسائل جاری را در پرتو آن روشن کند.. در این روش عمدتا از تکنیک پرسشنامه و مصاحبه برای جمع اوری اطلاعات و داده ها استفاده می شود(حبیب پور وصفری، 1391ص 25).
این تحقیق از نوع همبستگی نیز می باشد زیرا به بررسی تأثیر هوش هیجانی بر تفکر استراتژیک می پردازد و چنانچه رابطه ای بین این متغیرها وجود داشته باشد از طریق روش ها و تحلیل های آماری، میزان ارتباط آن ها مورد سنجش قرار گرفته می شود.
3-3- جامعه آماری