پایان نامه ارشد با موضوع بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران

دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران 

تکه ای از متن پایان نامه :

تبلیغاتی می باشد که مخاطب آن مصرف کننده‌ی نهایی می باشد برای این نوع تبلیغات عموماً از رسانه‌های جمعی بهره گیری می‌گردد و بدین دلیل دارای هزینه‌ی بسیار زیادی می باشد.

ب) تبلیغات شرکتی

‌تبلیغاتی می باشد که مخاطب آن مؤسسات تجاری می باشد و نه اشخاص .این نوع تبلیغات به انواع تبلیغات صنعتی، واسطه‌ای و تخصصی تقسیم می‌گردد.

در تبلیغات واسطه‌ای مخاطب آن عمده فروشان و واسطه‌ها و کالای توزیع می باشد نه مصرف کننده. در تبلیغات صنعتی، کالا‌ها و خدماتی معرفی می‌شوند که مؤسسات تولیدی دیگر برای تولید کالا یا توزیع نیاز دارند. در این نوع تبلیغات هدف،رسانیدن پیام به کسانی می باشد که کالاهای صنعتی را خریداری می‌کنند یا اینکه در تصمیم خرید تأثیر دارند.در تبلیغات تخصصی، مخاطبان متخصصانی مانند مهندسان، حسابداران و وکلا، هستند این گونه تبلیغات معمولاً در مجله‌های تخصصی دیده می گردد.(اسدی،54،1390)

انواع تبلیغات براساس نوع رسانه:

تبلیغات را می‌توان براساس رسانه‌هایی که مورد بهره گیری قرار می‌گیرند طبقه‌بندی نمود:

تبلیغات چاپی: شامل روزنامه، مجله، کتاب و نشریات

تبلیغات پخشی: شامل رادیو، تلویزیون و ماهواره

تبلیغات پستی: شامل تبلیغات مستقیم پستی، تبلیغات سفارش پستی و اینترنتی

دربردارد. پیام‌هایی که کیفیت، صرفه‌جویی، فایده و کاربرد کالا را نشان می‌دهد مانند پیام‌هایی می باشد که در آن‌ها از جاذبه‌های منطقی بهره گیری شده می باشد. از این رو می باشد که شرکت آی.بی.ام به هنگام معرفی محصولاتش به کاربران تجاری درمورد کیفیت، عملکرد، ثبات، اعتماد و بهره‌وری بهبود یافته‌ی آن‌ها صحبت می‌کند.

مطلب مرتبط :   پایان نامه کارشناسی ارشد درباره نقش و کارکرد حجت های الهی در زندگی انسان از منظر قرآن کریم

در جاذبه منطقی به طور مشخص و صریح؛ مزایای کالا، خود کالا، ویژگی‌های آن و… عنوان می‌گردد و از پرداختن به مسائل و موضوعات حاشیه‌ای خودداری می‌گردد. در واقع در تبلیغی که با بهره گیری از این نوع جاذبه ارائه می‌گردد عمده‌ترین دغدغه‌ی ارائه کننده‌ی تبلیغ این می باشد که ذهن مخاطب را به خود کالا و خدماتی که فراهم می‌آورد جلب و از پرداختن به حواشی و تحریک احساسات افراد نظیر ورود به طبیعت و مسائلی از این دست خودداری کند.(محمدیان،1390،132-131)

هدف اصلی این تحقیق مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران می باشد

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران