پایان نامه ارشد درباره بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران

دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران 

تکه ای از متن پایان نامه :

درآمد سرشاری که از صنعت گردشگری بدست می‌آید به همراه فرصت‌های شغلی بیشمار حاصل از آن موجب شده تا کشورهای مختلف جهان با بهره گیری و بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های بالقوه‌ی طبیعی، میراث فرهنگی و تاریخی خود سعی کنند سهمی از این اقتصاد را هر چند اندک به خود اختصاص دهند و برای دستیابی بیشتر سرمایه با یکدیگر به رقابت بپردازند لذا هر  کشور با تدوین برنامه‌ها، استراتژی‌های سیاسی و اقتصادی به سوی این مهم گام برمی‌دارد.

«در نتیجه‌ی رقابت اقتصادی، کشورها با یکدیگر یک ارتباط‌ی صلح‌آمیز توأم با طرح دوستی ریخته که به همراه آن امنیت ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی و حسن مراودات سیاسی با همه‌ی دول عالم به خصوص همسایگان به وجودمی‌آورند چرا که به خوبی درک کرده‌اند تنها از طریق امنیت وثبات سیاسی،ملی،بین المللی با در نظر داشتن اینکه استمرار گردشگری بدون وجود محیطی سالم با چشم‌اندازهای بکر و دیدنی طبیعی تصور ناپذیر می باشد، دست‌اندرکاران گردشگری بین‌المللی با طرح موضوع گردشگری پایدار[1]، حفظ محیط‌های طبیعی و فرهنگی را در دستور کاراین صنعت قرار داده اند. در نتیجه گردشگری بین المللی،خود منابع مالی برنامه های توسعه ی ارضی را تامین می نماید که  ترکیبی از بازدیدها توسط گردشگران و نگهداری آن‌ها و حتی بهبود امکان گردشگری و جلب گردشگر می باشد. ایجاد تأسیسات زیربنایی از قبیل شبکه‌های فاضلاب شهری، تصفیه‌ی آب وحفاظت از منابع آب وخاک، احداث هتل ها، مهمان پذیر ها، فضاهای سفر و … مانند‌ی این فعالیت‌ها می باشد. سازمان جهانی گردشگری نیز جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی گردشگری خود متولی اجرای برنامه‌های زیست‌محیطی بسیاری در جهان می باشد.( کاظمی،1388، 119-118)

مطلب مرتبط :   پایان نامه کارشناسی ارشد نقش واسطه‌ای عزت نفس سازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی با سازگاری شغلی

2-2-3-5 آثار آموزشی

             گردشگری در سطح بالای اقتصادی و اجتماعی آن باعث شکوفا شدن ذوق و استعداد و ارتقاء سطح آموزش در همه‌ی زمینه‌ها می‌گردد. کشوری که در صنعت گردشگری فعال می‌گردد و می‌تواند میلیون‌ها گردشگر را به خود جلب کند، در زمینه‌ی تولیدات هنری با کیفیت عالی به مقدار کم ولی با ارزش زیاد نیز موفق می‌گردد

  1. Sustainable tourism

هدف اصلی این تحقیق مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران می باشد

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران