پایان نامه ارشد رشته مدیریت بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران

دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران 

تکه ای از متن پایان نامه :

در شرایط جدید را نداشتند هم یکی پس از دیگری تعطیل شدند.

در دورانی که هر روز حداقل یک واحد تولیدی فعالیت خود را شروع می‌کرد کمبود دانش تبلیغات در همه جا محسوس بود. تبلیغات آن زمان ایران‌ (قبل از انقلاب) متکی به مقداری تجربه و مقداری ذوق و ابتکاربود  و زمینه‌های علمی در کار تبلیغ به ندرت مشاهده می‌گردید. تبلیغات محلی معمولاً در روزنامه‌های شهرستان‌ها درج می‌گردید و اغلب آگهی‌های آن‌ها را آگهی‌های دولتی تشکیل می‌داد. تبلیغات ملی (در سطح مملکتی) بیشتر در نشریات اصلی و پر تیراژ پایتخت درج می‌گردید. بزرگترین آگهی دهندگان در مطبوعات ایران سازمان‌های مختلف دولتی بودند که آگهی‌های خود را از طریق وزارت اطلاعات و جهانگردی در مطبوعات مختلف درج می‌کردند همچنین سازمان رادیو و تلویزیون ملی ایران تنها سازمان تولید و پخش کننده برنامه‌ها بود و از لحاظ تولید و پخش تبلیغات بازرگانی نیز جایگاه ویژه‌ای داشت. (همان منبع،36)

تبلیغات اطلاع‌رسان

این نوع تبلیغ عمدتاً هنگام معرفی یک محصول جدید به کار گرفته می‌گردد. در این مورد هدف، ایجاد تقاضای اولیه می باشد. بنابراین مثلاً تولید کنندگان لوح‌های فشرده (CD) مصرف کنندگان را در وهله‌ی اول از منافع و مزایای سی‌دی در زمینه‌ی صدا و سهولت بهره گیری آگاه می‌سازند .

پیشنهاد بهره گیری‌های جدیدی از محصول، مطلع کردن بازار درمورد‌ی تغییر در قیمت، توضیح چگونگی کاربرد محصول، توصیف خدمات موجود، تصحیح برداشت‌های غلط، ایجاد تصویری مثبت برای شرکت مانند‌ی تبلیغات اطلاع‌رسان هستند.(فروز فر،1390، 17)

مطلب مرتبط :   دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته الهیات نوآوری های کلامی علاّمه طباطبایی(ره)

 

 

 

تبلیغات ترغیبی

تبلیغات ترغیبی هنگامی که رقابت افزایش می‌یابد اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. در این حالت هدف سازمان یا شرکت، پدید آوردن تقاضای گزینشی می باشد. مثلاً هنگامی که ماشین‌های ظرف‌شویی L.G جای خود را در بازار پیدا کردند و مورد قبول مصرف کنندگان قرار گرفتند، شرکت سازنده می‌تواند مصرف کننده را نسبت به نام تجاری خودش ترغیب کند و ادعای

هدف اصلی این تحقیق مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران می باشد

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران