پایان نامه با موضوع بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران-دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران 

تکه ای از متن پایان نامه :

نارسایی‌های احتمالی کالا و یا شرکت نیز آشنا شده و هنگام تصمیم‌گیری، اطلاعات دقیق و واقعی بیشتری در اختیار دارد. (همان منبع،142)

 

 

جاذبه نوستالوژی

در این روش تبلیغاتچی با نسبت دادن کالا به دوران گذشته و زنده کردن حس حسرت نسبت به جوانی و ایام قدیم، مصرف کننده را به خرید کالای مورد نظر تشویق می‌کند. به نظر می‌رسد باتوجه به فرهنگ ایرانیان و احساسات عمیق آن‌ها روش نوستالوژی روش موفقی خواهد بود. طبق پژوهشی که در آمریکا انجام شده می باشد حدود 10 درصد از تبلیغات تجاری این کشور نیز به روش فوق انجام می‌گیرد زیرا بیشتر بزرگسالان معتقدند شرایط در گذشته بهتر از امروز بوده می باشد. (همان منبع، 124)

جاذبه‌ی اخلاقی:

این نوع جاذبه بر تشخیص مخاطبان درمورد‌ی درست یا غلط بودن چیزی تکیه می‌کند. از جاذبه‌ی اخلاقی وقتی بهره گیری می‌گردد که هدف ترغیب مردم به حمایت از مقاصد و آرمان‌های اجتماعی  نظیر محیط زیست سالم‌تر و تمیزتر، روابط نژادی بهتر، حقوق مساوی برای اقشار مختلف اجتماعی، کمک به افراد معلول یا مبتلایان به بیماری‌های خاص و… باشد. (فروزفر، 1390، 75)

تبلیغاتی که مربوط به بنیاد امور بیماری‌های خاص می باشد از این نوع می باشد.

جاذبه‌های جنسی:

می‌گردد، متناسب با مشکل باشد. از آنجا که در بسیاری از تبلیغات حل مشکل مشتری روش مناسبی به نظر می‌رسد از این رو تکنیک برشی از زندگی روزمره زیاد در تبلیغات به چشم می‌خورد. (همان منبع،172)

مطلب مرتبط :   دانلود پایان نامه ارشد درباره نماد و نمادپردازی در اشعار رضا براهنی

 

 

مشکل/ راه‌حل

این سبک مشکلی را شناسایی می‌کند که محصول مورد نظر می‌تواند آن را حل نماید. عمدتاً برای نمایش دادن وجه تمایز محصول و هم‌زمان ایجاد چند لحظه سرگرمی برای مخاطب به کار می‌رود.

تخیل

هدف اصلی این تحقیق مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران می باشد

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران