پایان نامه کارشناسی ارشد با موضوع بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران 

تکه ای از متن پایان نامه :

تحریف شده می‌دانیم. ظاهراً تا زمانی که تفاوتی در حرف‌های مبلغ نبینیم یا نقطه نظرهای مخالف را نشنیده باشیم متوجه نمی‌شویم. (بنابراین شاید مهم‌ترین زمینه‌ای که تحریف را امکان‌پذیر می‌کند، عدم اطلاع مخاطبان از جنبه‌های مختلف موضوع باشد.) فنون تحریف، طیف وسیعی از دروغ تا کتمان حقایق را در بر می‌گیرد.

روش‌ها و شیوه‌های تحریف:

  • مخدوش کردن اطلاعات غیرآماری
  • حذف برخی از اطلاعات، به طوری که اطلاعات داده شده یک سویه و به سود مبلغ باشد.
  • پرت کردن حواس مخاطب و یا جلب توجه او به مسائل دیگر
  • ساده کردن بیش از حد مسائل پیچیده (همان منبع، 36-35)

فن ناایمنی:

افراد زمانی که شکست می‌خورند یا موفقیت آن‌ها به خطر می‌افتد یا به مقصود خود نمی‌رسند، دچار ناایمنی می‌شوند. متخصصان تبلیغات در مواردی که افراد دستخوش ناایمنی هستند می‌دانند که آن‌ها نسبت به برخی از تبلیغات بیشتر حساس بوده و‌آماده پذیرش آن می‌باشند.

دامنه‌ی تنوع در دنیای تبلیغات بسیار گسترده می باشد و معیارهای گوناگونی برای طبقه‌بندی آن هست. اندیشمندان و صاحب‌ نظران علوم اجتماعی و ارتباطات، تبلیغات را باتوجه به منبع، رسانه، شیوه‌ی ارائه تبلیغات، اثر و نتیجه، مخاطب،بازار هدف، محدوده‌ی تحت پوشش و امثال آن به گروه‌های مختلفی تقسیم‌بندی می کنند.(اکرامی، 1389، 97)

در ذیل به اختصار به این انواع پرداخته می‌گردد:

انواع تبلیغات براساس محدوده‌ی تحت پوشش

در این تقسیم‌بندی می‌توان به سه دسته ‌ی کلی تبلیغات محلی، تبلیغات ملی / سراسری و تبلیغات فراملی اشاره نمود:

  • تبلیغات محلی

مقصود تبلیغاتی می باشد که در یک مکان ویژه ماند شهر، روستا یا بخش خاصی از شهر انجام می‌گیرد.

تبلیغات یک نامزد نمایندگی شورای اسلامی روستا از این نمونه می باشد.

  • تبلیغات ملی یا داخلی

هدف اصلی این تحقیق مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران می باشد

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران

Author: userk