پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران 

تکه ای از متن پایان نامه :

دادن غذاهایشان از نزدیک برای تحریک اشتهای بیننده به کار گرفته گردد. در این شیوه صدا غالباً برروی تصویر به کار گرفته می‌گردد و تأثیر ثانویه در تبلیغ را برعهده دارد.

رتوسکوپ

در این تکنیک سکانس‌های انیمیشن و واقعی به شکل جداگانه تهیه شده و سپس درهم ترکیب می‌گردد مثلا یک پسر بچه واقعی ممکن می باشد به نمایش درآید که در حال غذا خوردن می باشد و در عین حال یک حیوان به شکل کارتون بر روی شانه‌ی او در حال بالا و پایین پریدن می باشد.(محمدیان،168،1385-164)

فرد سخنگو

در این تکنیک، فردی در جلوی دوربین به نمایش درمی‌آید و او به طور مستقیم محتوای تبلیغ را برای مخاطب بازگو می‌کند. فرد ممکن می باشد مستقیماً کالا را نشان بدهد و یا برروی تصویر درخصوص آن کالا و جنبه‌ها و مزایای مختلف آن صحبت کند. او ممکن می باشد خود در فضایی باشد که کالا در آن قرار دارد نطیر اتاق نشیمن، آشپزخانه، اداره یا خارج از منزل یعنی جایی که مورد بهره گیری‌ی کالا در آن جا بوده و یا در شأن کالا باشد و متناسب برای بحث در مورد کالا باشد. (همان منبع،170)

مصاحبه با مشتری

بیشتر کسانی که در تبلیغات تلویزیونی ظاهر می‌شوند بازیگر هستند اما مصاحبه با مشتری با افراد غیر حرفه‌ای انجام می‌گیرد.

حالت یا ذهنیت پردازی

بهره‌گیری از این شیوه، پرهزینه و دشوار می باشد. در این روش از ترکیب چند شیوه بهره گیری می‌گردد. هدف اصلی در این روش به وجود آوردن ذهنیت و یا حالت خاصی برای کالایی می باشد که قصد فروش آن10ـ تضاد و تباین: محرک‌های متضاد بیشتر توجه بیننده را جلب خواهند کرد. تا آن‌هایی که با یکدیگر مشابه هستند.(شعاع،1389  )

 

2-1-12 تأثیر تصویر در تبلیغ:

تمامی انواع تبلیغات برای ثمربخشی به متقاعد کردن مخاطبان خود نیاز دارند. متقاعد سازی به طور اختصار فرایندی برای تغییر توجه می باشد وحوزه مطالعاتی آن روانشناسی اجتماعی می باشد.(حکیم آرا،1379، 99)

هدف اصلی این تحقیق مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران می باشد

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران

Author: userk