پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران

دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران 

تکه ای از متن پایان نامه :

) علائم تجاری

افتخار و غروری که استادکاران زمان‌های قدیم داشتند آن‌ها را تشویق می‌کرد که علامت مشخصی از خودشان روی مصنوعاتشان مانند کاسه و کوزه‌های سفالی و غیره می‌گذاشتند. همین که کار یکی از استادکاران مورد توجه مردم قرار می‌گرفت همیشه به علامت اختصاصی او در موقع خرید توجه می‌کردند و میلادی در روزنامه‌ی “تاتلر”[1] چاپ و منتشر گردید. این آگهی در مورد یک دارو بود و نه تنها خریداران را آگاه می‌نمود که موضوع جنس آگهی چیست و کجا فروخته می‌گردد بلکه کوشش می‌نمود که خوانندگان را متقاعد سازد که جنس او بر اجناس دیگران مزیت دارد.

از این زمان تبلیغات از طریق آگهی از انگلستان وارد آمریکا گردید همان طوری که بسیاری از آداب و رسوم از انگلستان وارد آمریکا می گردید.(کیا،1349، 35-34)

با توسعه‌ی صنعت چاپ روزبه‌روز بر تعداد روزنامه‌ها، نشریات و کتاب‌ها افزوده گردید و بدین ترتیب مهم‌ترین رسانه‌های تاریخی به صورت گسترده و انبوه باعث متحول شدن صنعت تبلیغات شدند. اولین نمونه‌ی پیام‌های تبلیغاتی در روزنامه‌ها مربوط به استخدام خدمتکار، فروش و خرید برده، نویسندگی برای اعلانات و تنظیم قباله و اسناد و املاک، فروش لوازم آرایشی، دارو و… بودند.

با راه‌اندازی خطوط کشتیرانی و راه‌آهن در قرن 19، صنعت تبلیغات نیز به دوره‌ی رشد خود رسید. بازار شهرها بر روی تجار ملل مختلف باز گردید و شیوه‌های پیام‌رسانی ابعاد جدیدی به خود گرفت. برای ارتباطات بیشتر مجلات و کتاب‌ها نسبت به روزنامه‌ها و پوسترها اهمیت بیشتری پیدا کردند در نتیجه تبلیغات نیز جای خود را در این رسانه‌ها باز کرد.(همان منبع،35)

مطلب مرتبط :   دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد درباره بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران

توسعه‌ی آژانس‌های تبلیغاتی

آژانس‌های تبلیغاتی مانند نیروهایی بودند که در راه تکمیل و پیشرفت تبلیغات کمک مؤثری داشتند و آغاز توسعه‌ی آن‌ها در انتها نیمه‌ی قرن نوزدهم بود.

در سال 1980 به تدریج تبلیغات وسیله‌ی مؤثری برای بازاریابی گردید . بازار تولیدات وسیع پراکنده گردید و بودجه‌ی تبلیغاتی شرکت‌ها و کارخانه‌ها افزایش یافت در نتیجه آژانس‌های تبلیغاتی به وجود آمدند که وظیفه‌ی آن‌ها ایجاد

1.Tatler

هدف اصلی این تحقیق مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران می باشد

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران