چرا به برنامه ریزی جهت تحقیق کلمات کلیدی نیاز دارید

Business man defending light beams with umbrella concept on background

یکی از اصولی که سئو به اون اهمیت زیادی میده اینه که شما باید در زمان ، هدف داشته باشین یعنی مشخص کنین که در چه راهی باید پیش رود به خاطر همین اولین اقدام هر وبمستر در راه اندازی سایت اینه که به دنبال کلمات کلیدی موجود در گوگل متناسب با موضوع خود باشه و از همون شروع کار، در از اونا استفاده کنه دلیل اهمیت توجه به کلمات کلیدی در اینه که کاربر در زمان جست و جو در مورد موضوع مورد نظر خود، وقتی که عبارتی رو در باکس گوگل می نویسه، گوگل لیستی از مهمترین کلمات کلیدی مربوط به اون موضوع رو به ترتریب رتبه ارائه می کنه و کاربر یکی از اونا انتخاب می کنه بنابر این وقتی که شما بخشی از رو در مورد کلمات کلیدی انجام بدین، شانس دسترسی کاربر به سایت شما بیشتر می شه.

‫قبل از اینکه سایت خود‫ رو بهینه سازی کنین،‬ باید بدونین که چی رو می خواید بهینه سازی کنین.‬ پیدا کردن کلیدواژهای درست واسه‬ دقیق شدن و فوکوس کردن بر اهداف میتونه سخت باشه‬ ولی حالا خوبیش اینه، داده های زیادی وجود‬ داره که ما میتونیم از اون واسه‬ جستجوی کلمه کلیدی استفاده کنیم. کلمه کلیدی چیزیه که جستجو‬ کنندگان در موتورهای جستجو قرارش میدن.‬ موتورهای جستجویی مثل گوگل و‬ بینگ در رابطه ترین یافته های‬ رو واسه کوئری جستجوی شما رو‬ بر اساس هر چیزی رو که در مورد شما‬ و همه محتویات اینترنت میدونن پیدا می کنن،‬ ولی باید یادتون باشه‬ که موتورهای جستجو به سختی‬ میتونن بحث مورد جستجوی کاربر رو‬ بفهمن جز اینکه خوب اون رو مطر‫ح کرده باشین.

‬‬ واسه همینه که شما‬ جستجوهای خود رو تغییر میدین‬ و از جستجوهای توصیف کننده تری استفاده میکنین.‬ شما کلمه کلیدی ای رو امتحان میکنین‬ ولی به اون چیزی که می خواید نمی رسید،‬ پس دقیقتر اون رو مطرح میکنین‬ و یا اینکه به شکل دیگری اون رو مینویسین.‬ اصل ماجرا اینه که افراد‬ زیادی در جهان وجود دارن که کلید واژه ها رو‬ هر لحظه و هر ساعت و‫ هر روز وارد میکنن‬ و باید ما بتونیم بفهمیم که چی رو تایپ میکنن‬ تا صفحات خود رو واسه بودن در یافته های جستجو‬ واسه اون واژه ها بهینه سازی کنیم.

برنامه ریزی تحقیق کلمات کلیدی

‬ جستجوی کلمه کلیدی ای یه بخش اساسی‬ در است که میتونه‬ شما رو در درک چیزی که مردم مینویسند، زیادی اون،‬ رابطه اون با اهداف کسب و‬ کاری و رقابتی بودن اون واسه دریافت رتبه کمک کنه. مثالی میزنم. فروش‬ ماشین !!‬ شما ممکنه فکر کنین که‬ کلمه کلیدی ” ماشین ” رنک رو دریافت میکنه‬ ولی وقتی که کمی بررسی انجام بدین‬ میفهمید که لیستتان ساخته نمیشه، به چه دلیل؟‬ ، با وجودی که واژه در‬ موتورهای جستجو با زیادی بالایی تایپ می شن‬ ولی باید در رابطه بودنشون رو هم در نظر بگیرین‬. به چند دلیل یه فرد واژه‬ ماشین رو در موتورهای جستجو می نویسه؟‬ ممکنه اونا به دنبال ماشینهای‫ اسباب بازی باشن، ممکنه به‬ دنبال جایی واسه تعمیر ماشینها باشن، یا ماشینهای اجاره ای.‬

اینا چند نمونه از صدها چیزی‬ است که ارتباطی به خرید ماشین نداره‬ و هم اینکه به همه آدمایی فکر‬ کنین که می خوان رتبه ای واسه‬ واژه ماشین در موتورهای جستجو به دست بیارن‬.‬ عبارت ” یه تویوتا کمری ۲۰۱۰‬ آبی بخرین” کمتر تایپ میشه‬ ولی بازم به اون مربوطه ولی خیلی رقابتی نیس.‬ کلیدواژهایی مانند این ممکنه‬ واسه بهینه سازی در لیست شما قرار بگیره‬. حالا که درک بیشتری از کلید واژه ها‬ و جستجوی کلمه کلیدی ای بدست آوردیم‬ باید به برنامه ریزی بپردازیم‬. یه جستجوی کلمه کلیدی ای موثر باید‬ هدفی منطقی و منظم داشته باشه‬ که منتهی به پیدا کردن کلیدواژهایی‬ میشه که شما می تونین از اون در‬ محتویات سایت خود استفاده کنین.‬

در آخر برنامه جستجوی کلمه کلیدی‬ داده های مورد نیازتون رو در اختیارتون قرار می ده‬ که با اون می تونین در‬ مورد کلیدواژهایی که بیشترین بازده‬ و رابطه و سود واسه کسب‬ و کارتون داره اراده کردن کنین.‬ هر ماه میلیونها کوئری جستجو میشه، ما باید اهداف‬ روند جستجو کلمه کلیدی ای رو درک‬ کنیم و چگونگی جمع آوری و‬ تحلیل داده ها واسه اراده کردن‬ در مورد سایت رو بفهمیم‬‬‬‬‬‬.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست