کدام ابزار های رسمی سئو ارزش وقت گذاشتن دارند؟

Digital technology concept. Binary code.

این جا، در قلب و دقیقا جایی که شما بارها واسه یادگیری اصول اولیه و نکات حرفه ای اون وقت صرف کرده اید شرکت های زیادی وجود دارن که تمرکز خود رو نه روی انجام امور و بهینه سازی، بلکه در تولید بهترین قرار داده ان و از این راه هم درآمد خوبی کسب می کنن. از اون جایی که کلی کاربران وقت، حوصله یا فوت وفن کافی رو واسه ندارن از این وسیله ها عالی استقبال می کنن و پس درخت وسیله و ملزومات و بهینه سازی وب که خیلی قبل ها در این میدون  ریشه دوانده بود کم کم داره به دوران بلوغ خود نزدیک می شه و ثمر می دهد.

دو دسته در دنیا هست: رایگان و پولی. غیر از هزینه های احتمالی که واسه به کار گیری این وسیله ها باید پرداخت وقت یا وقتی که واسه انتخاب بهترین وسیله باید صرف شه بیش تر نگران کننده س و از طرفی هم نمی دانیم انتخاب ما در آخر درست بوده یا نه.

کل این موارد باعث شد تا بهترین ابزارای رسمی سئو دنیا رو تحلیل کرده و با معرفی اون ها به شما ببینیم دقیقا کدوم یکی ارزش وقت گذاشتن رو دارن.

ابزارای رسمی سئو که ارزش وقت گذاشتن دارن

مهم ترین خصیصه ابزارهایی که می خونید تولید بهترین اندازه برگشت سرمایه یا ROI در مدت زمان کوتاهه.

وسایل رایگان سئو

کنسول جستجو گوگل

کنسول جستجو گوگل
کنسول جستجو گوگل

 

بینگ وبمستر تولز

بینگ وبمستر تولز
بینگ وبمستر تولز

وسیله کراول Screaming Frog

سرویس Google Analytics

Google AdWords Keyword Planner

وسیله Soovle

وسیله برنامه ریزی کلمات کلیدی Ubersuggest

Google Search Console همون گوگل وبمستر تولزیه که در ۱۵ می سال ۲۰۱۵ به کنسول جستجو گوگل تغییر نام داد. این کنسول بزرگ ترین و معتبرترین وسیله گوگل در دنیا می باشه.

Bing Webmaster در کنار گوگل وسیله مناسبی واسه مدیران سایته تا همزمان نقسه سایت، کلمات کلیدی، URL و robots.txt مثل گوگل بررسی شه؛ هر چند که عمق داده های این وسیله رسمی سئو و پیشنهاد های اون به گوگل نمی رسد.

وسایل پولی سئو

وسایل غیر رایگان واسه کار و کاسبی های کوچیک نه؛ اما واسه کسب وکارهایی که رشد یافته ان و جایگاه واقعی خود رو یافته ان پیشنهاد می شه. البته خوب می دانیم که در ایران حتی سایت های بزرگ و موفق بازم از کنسول گوگل و امثال اون استفاده می کنن و وسایل پولی با در نظر گرفتن محدودیت های پرداختی که واسه ما هست خیلی رایج نیس.

وسیله Moz Analytics

وسیله Moz Analytics
وسیله Moz Analytics

وسیله بهینه سازی محتوا Searchmetrics

Searchmetrics
Searchmetrics

وسیله بررسی ساده لینک ها و لینک سازی Majestic

آنالیزگر فنی ترافیک سایت SEMrush

آنالیزگر لینک LinkResearchTools

 

وسیله کشف تحلیلی کلمات کلیدی Keyword Discovery

Keyword Discovery
Keyword Discovery

وسیله امتحان اندازه لینک های سایت Pitchbox

توانایی ها و آموزش قدم به قدم کار کردن با هر کدوم از این وسیله ها رو به زودی در می خونید.

حتما بخونین :

  • کار با گوگل ترندز
  • ۵ وسیله سئو رایگان که همه کسب و کارا باید استفاده کنن
  • سرورای اختصاصی چه فایده هایی دارن؟
  • با شناخت روش هدف دار های سئو معنایی در سال ۲۰۱۷ بالاترین درجه گیرید
  • دانلود نرم افزار webceo 5.6
کدوم ابزارای رسمی سئو ارزش وقت گذاشتن دارن؟
  • کدوم ابزارای رسمی سئو ارزش وقت گذاشتن دارن؟

۵

خلاصه

کدوم ابزارای رسمی سئو ارزش وقت گذاشتن دارن؟ از اون جایی که کلی کاربران وقت، حوصله یا فوت وفن کافی رو واسه سئو ندارن از این وسیله ها خوب استقبال می کنن

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست