یکی از مهمترین کارایی که گوگل انجام میده، رتبه بندی سایتا هستش که از الگوریتم پیج رنک گوگل استفاده می کنه. در این زمان شما قراره به عنوان یه وبمستر، نتیجه تموم تلاشا و فعالیتای خود رو از نظر گوگل ببینین و بنابر این یه مرحله حساسه. به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که شما اصلا نباید در شرایط ثابت باقی بمونین بلکه فعالیتاتون باید به سمت و سویی باشه که رتبه شما رو هر روز  بهتر از قبل پیشرفت دهد. واسه این منظور باید نکاتی رو رعایت کرد مثلا:یکی از مهمترین کارایی که گوگل انجام میده، رتبه بندی سایتا هستش که از الگوریتم پیج رنک گوگل استفاده می کنه.

در این زمان شما قراره به عنوان یه وبمستر، نتیجه تموم تلاشا و فعالیتای خود رو از نظر گوگل ببینین و بنابر این یه مرحله حساسه. به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که شما اصلا نباید در شرایط ثابت باقی بمونین بلکه فعالیتاتون باید به سمت و سویی باشه که رتبه شما رو هر روز  بهتر از قبل پیشرفت دهد. واسه این منظور باید نکاتی رو رعایت کرد مثلا:

۱- تلاش کنین که مطالب سایت رو با یه برنامه منظم به روزرسانی کنین.

۲- توجه به عواملی که تاثیر بر رنک شما نداره داشته باشین مثلا لینکای نوفالو تاثیری بر رتبه بندی شما نداره.

۳- لینکای داخلی رو بهینه سازی کنین.

۴- اگه یه سایت رنک بالایی داشته باشه به این معنا نیس که رنک شما رو بالا میبره  چون ممکنه که اون سایت به سایتای دیگه هم لینک داده باشه در نتیجه ارزش اون تقسیم می شه.

ما زمان بسیار زیادی رو روی کلید واژه ها گذاشتیم‬ و با اون میتونیم پنجره ای‬ به ذهن جستجو گر داشته باشیم‬‬‬. ما به اهمیت اجرا اونا در سایت پرداختیم‬ و با اونا میتونیم کمپین بازاریابی رو تنظیم کنیم‬ و همینطور که فهمیدین‬‬‬ چیزای زیادی واسه باید در نظر بگیرین‬. امیدوارم این آموزش تونسته باشه در‬ این راه به شما کمک کنه‬‬‬ و شما تونسته باشین راه هایی واسه یکدست سازی آموخته های‬ خود در جنبه های جور واجور کار و کاسبی داشته باشین‬. هشداری که باید در آخر این‬ آموزش به شما بدهم اینه که‬ هیچوقت در رتبه بندی گوگل ثابت نمونید‬. به خاطر همین باید وقتی رو واسه اون صرف کنین‬ و داده های کلمه کلیدی ای رو مرتب کنین.‬

باید بدونین که جستجو گران میتونن‬ هزاران راه رو واسه پیدا کردن یه چیز پیش بگیرن.‬ روش هدف دار شما باید صدها یا هزاران واژه ای که‬ ایده شما رو بگه رو در بر بگیره‬. اگه شما این رو به عنوان ابرازی از‬ ایده های جستجوگران نمیبینید، پس‬‬‬ باید خطر رویکردهای فرموله شده رو به جون بخرین که‬ دقیق شدن و فوکوس کردن بر رتبه بندی در موفقیت کاری به دنبال داره‬. از مشکلات رتبه گذاری رتبه بندی‬ اینه که شما رو وسوسه میکنه.‬ رتبه بندی یه شاخص عملکردیه نه یه هدف‬. با وجودی که باید رتبه بندی خود رو زیاد کنین‬ ولی آزمایش اصلی موفقیت با کسب‬ و کار و مشتریان بیشتر مشخص میشه‬.

رتبه بندی جداگونه از عوامل مختلفه،‬ اول از همه موتورهای جستجو براساس گذشته جستجو و مکان شما یافته ها رو شخصی سازی میکنن. رنکینگی که شما میبینین شاخص بازار نیس‬ و از عوامل دیگه موقعیت شما، داده های مرکزی در جستجوی شما‬، اتصال اجتماعی شما و هم اینکه‬ نمایشهای غالب در یافته های صفحه س‬ و در آخر یکدست سازی اطلاعات‬ و خدمات در حساب موتور جستجو.

تغییرات در رنک گوگل

‫همه این عوامل در کنار هم‬ صفحه رتبه بندی شخصی سازی شده ای‬ رو در اختیار شما و دیگه جستجو گران میگذاره‬ ‫به خاطر همین این شاخص بر رتبه بندی تمرکز داشته و‬ موتورهای جستجو پیشنهاد ما واسه بررسی‬ عوامل کار و کاسبی ای رو تغییر میدن.‬ فروش، بازده و سود. به دنبال همسبتگیا و محتوا‬ و کارکرد وب سایتتون باشین‬ اینا در کنترل مستقیم شما قرار دارن‬. به عبارت دگیر از تغییر الگوریتمای موتور جستجو نترسین‬. کاری که فکر میکنین واسه مشتریهایتان‬ بهتره رو انجام بدین‬ و سایت رو تا حد امکان مربوط با جستجوها کنین.‬ اینترنت پر از طرحهای فوری و غنیه‬. واسه ساخت لینک، تولید محتوا و‬ یا گرفتن مفاهیمی واسه پیگیری در موتور جستجو‬ از این تاکتیکها استفاده کنین تا‬ در موتور جستجو بهتر از بقیه عمل کنین‬. بیشتر اوقات الگوریتمها واسه از بین‬ بردن این طرحها تغییر میکنه‬. من نگرانی در مورد تغییر الگوریتمها ندارم‬ چون من اصلا تغییرات گذشته رو دنبال نمیکنم.‬‬‬‬‬ ۲۰ روش هدف دار من همون چیزیه که  سال پیش بوده(فقط تغییرات جزئی در اون به وجود آمده).‬ ارائه محتوای نیاز به مردم محتویات رو با کیفیتی مقبول و راهی منطقی ارائه کنین‬ و نگران تغییرات موتور جستجو نباشین‬‬‬.

اگه شمام مثل تیم فست سئو در حال سرویس دهی سئو و بهینه سازی سایت هستین هم باید به این نکات جرئی ولی بسیار مهم توجه کنین.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست