حفظ امنیت حساب در صرافی بایننس

حفظ امنیت حساب در صرافی بایننس

حفظ امنیت حساب در صرافی بایننس

بایننس یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال به ارز دیجیتال است که به کاربران امکان می‌دهد تا ارزهای دیجیتالی خود را معامله، ذخیره و خرج نمایند. این صرافی به دلیل پشتیبانی گسترده از انواع مختلف ارزهای دیجیتال و همچنین کارمزد پایین، به شدت محبوب است و در میان ایرانیان نیز طرفداران بسیاری دارد. با این حال، برای استفاده از بایننس در ایران نیاز به خرید آی پی ثابت برای بایننس است.

 

IP ثابت به چه معناست؟

 

IP ثابت، که به آن Internet Protocol ثابت نیز گفته می‌شود، شبیه به یک شماره تلفن ثابت برای دستگاه شما در اینترنت است. این آدرس IP به صورت منحصر به فرد دستگاه شما را در شبکه شناسایی می‌کند و همه تعاملات اینترنتی شما به آن مرتبط است. استفاده از وی پی ان‌های رایگان موجب می‌شود که IP دستگاه شما به طور مکرر تغییر کند.

 

استفاده از این IP‌های عمومی و متغیر می‌تواند به دلیل تعداد زیادی از کاربران که از یک IP استفاده می‌کنند و تغییرات پی در پی آن، امنیت حساب کاربری شما در بایننس را به خطر بیندازد. این مسئله می‌تواند منجر به مسدود شدن دارایی‌ها و حساب کاربری شما شود.

به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که بر IP‌های ایرانی اعمال شده، تریدرها برای حفظ امنیت سرمایه و حساب خود، به استفاده از IP ثابت مانند خرید آی پی ثابت از cityserver برای دسترسی به بایننس روی آورده‌اند. این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا بدون نگرانی از بلوکه شدن و با خیال راحت به معامله بپردازند.

 

صرافی بایننس دسترسی کاربران از برخی کشورها، از جمله ایران، کوبا و عراق را به دلیل تحریم‌ها محدود کرده است. در نتیجه، کاربرانی که می‌خواهند از این صرافی استفاده کنند، نیازمند استفاده از آی پی‌هایی از کشورهایی هستند که در لیست تحریم بایننس قرار ندارند. برای دسترسی به بایننس، استفاده از سرورهای مجازی مستقر در دیتاسنترهای کشورهایی که مشمول تحریم نیستند، مفید است. این سرورها که به طور دائم فعال هستند، آی پی اختصاصی فراهم می‌کنند و به شما امکان دسترسی به بایننس را می‌دهند، بدون آنکه با مشکل تحریم مواجه شوید.

 

مسدود شدن حساب ها در صرافی بایننس با تغییر آی پی

 

یکی از دلایل اصلی مسدود شدن حساب‌ها در صرافی بایننس، استفاده از سرویس‌هایی است که IP آن‌ها به صورت ناگهانی و بدون اطلاع قبلی تغییر می‌کند، یا از آی پی‌هایی استفاده می‌شود که از نظر بایننس ناامن تلقی می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود که صرافی نسبت به حساب‌های دارای این IP‌ها حساسیت نشان دهد و آن‌ها را مسدود کند. برای دسترسی به وب سایت یا اپلیکیشن بایننس، باید حتماً از یک آی پی ثابت در کشورهای معتبر مثل امارات یا ترکیه استفاده شود و مطمئن شوید که IP سرور شما تغییر نمی‌کند تا بتوانید بدون هیچ مشکلی به ترید خود ادامه دهید.

مطلب دیگر :   شرکت کوشاباکس تولید کننده محصولات پلی اتیلنی

 

مهم است که برای دسترسی به صرافی بایننس، از یک آی پی ثابت یا سرور مجازی ویژه ترید استفاده کنید و به IP‌های خارجی از کشورهای معتبر مثل آی پی ثابت ترکیه ارزان، امارات، کانادا و سایر کشورهای معتبر متصل شوید. همچنین باید توجه داشته باشید که این IP ثابت باشد و مشکل قطعی نداشته باشد تا بتوانید بدون اختلال به فعالیت‌های معاملاتی خود ادامه دهید.

 

توجه داشته باشید که استفاده از IP‌ها از کشورهای تحت تحریم مانند ایران و آمریکا می‌تواند منجر به مشکلات جدی برای حساب کاربری شما در بایننس شود، پس از استفاده اشتباه از این لوکیشن‌ها بپرهیزید.

 

مشکلات استفاده از وی پی ان برای بایننس

 

یکی از مشکلات اصلی استفاده از وی پی ان‌های عمومی برای دسترسی به صرافی بایننس، تغییر مکرر آدرس آی پی هنگام ورود به حساب کاربری است. باید به یاد داشت که برای استفاده موثر از بایننس، آدرس آی پی شما باید ثابت باقی بماند.

این امر باعث می‌شود که استفاده از وی پی ان‌های رایگان و عمومی مناسب نباشد. زیرا هر بار که وارد بایننس شوید، آدرس آی پی تغییر می‌کند و بایننس به راحتی حساب شما را شناسایی و مسدود کند. خرید یک آی پی ثابت در کنار وریفای حساب بایننس، بهترین راه برای جلوگیری از این مشکلات و افزایش امنیت حساب و سرمایه شما در این صرافی است.

 

ایا ای پی ثابت بایننس صرفا برای بایننس قابل استفاده است؟

خیر، استفاده از آی پی ثابت محدود به بایننس نمی‌شود. شما می‌توانید با استفاده از همین آی پی ثابت، در صرافی‌های دیگر مانند FTX و Gate.io نیز ثبت نام و فعالیت کنید، همچنین برای تایید هویت در پلتفرم‌هایی مانند G2G و MQL5 نیز قابل استفاده است. تنها محدودیت استفاده از این آی پی‌ها، عدم امکان استفاده برای حساب‌هایی مثل اسکریل و پی پال است.

 

 

 

سرویس فعلی با وجود محدویت های فعلی اینترنت کشور سازگار است؟

 

در مورد سازگاری سرویس با محدودیت‌های اینترنتی کنونی در کشور، بله، این سرویس به گونه‌ای طراحی شده است که با وجود محدودیت‌های اعمال شده بر اینترنت، تریدرها می‌توانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر