سیستم گرماتاب و ویژگی‌های آن

سیستم گرماتاب و ویژگی‌های آن

گرماتاب نام دستگاه گرمایش تابشی است که برای تامین گرمای مناسب در محیط‌های کاری و صنعتی بهترین گزینه می‌باشد. این محصول ویژگی‌های بسیاری همچون گرمایش یکنواخت و کاهش مصرف سوخت را دارد. برند گرماسان مدرن‌ترین و باکیفیت‌ترین سیستم گرماتاب (هیتر تابشی لوله‌ای) را تولید و عرضه می‌نماید.

گرماتاب

سیستم گرماتاب و گرمایش محیط

انرژی مصرفی در محیط تحت مدیریت من بالاست! نمی‌توانم وسیله مناسبی برای گرمایش یکنواخت محیط بیابم! در تنظیم دما به مشکل خورده ام و نمی‌دانم چه باید کرد! هزینه‌های انرژی به شکل سرسام آوری افزایش یافته است! این‌ها، مهم‌ترین دغدغه‌های یک مدیر صنعتی است. اما راه حل چیست؟

بهترین روش گرمایش مدرن کدام است؟ پاسخ ما سیستم گرماتاب است. این دستگاه (هیتر تابشی) یکی از روش‌های نوین و کم مصرف امروزی است که مشکلات عرصه گرمایش را تا حدود زیادی حل کرده است. یکی از بهترین ویژگی این سیستم گرمایش تابشی که باید ذکر کرد، یکنواختی گرمایش و قیمت پایین و مناسب آن است.

اما قیمت گرماتاب چقدر است؟ مزایای آن چیست؟ اصولا این دستگاه چگونه کار می‌کند؟ برای چه مجموعه‌هایی مناسب است؟ برای دریافت پاسخ این سوالات، در ادامه با ما همراه باشید.

گرماتاب چیست؟

اگر آشنایی کافی با گرماتاب ندارید، یا علاقه دارید بیشتر بدانید، باید گفت که این سیستم، یکی از نوین‌ترین روش‌های صنعتی گرمایشی است. در آن، به جای استفاده از شعله مستقیم و زمینی تولید کننده حرارت، که باعث گرم شدن هوای سرد و چرخش آن در محیط می‌شود، از تابش گرمایی استفاده شده است.

در واقع یک هیتر لوله‌ای گازی یا برقی، با داشتن المنت قوی تولید کننده گرما و یا مشعل خاص خود، حرارت تولیدی را از سوی سقف به محیط ساطع می‌کند. درست مانند کاری که خورشید، طبیعی‌ترین سیستم گرمایشی به طور روزانه انجام می‌دهد. بنابراین آیا به نظر شما، بازده این هیترهای تابشی از سیستم‌های گرمایشی قدیمی بیشتر است یا خیر؟!

گرماتاب یا جت هیتر و بخاری؟ چگونه انتخاب کنم؟

همان‌گونه که گفتیم، اساس کار این دستگاه‌ها با هم متفاوت است. یکی گرما را با تاباندن آزاد می‌کند و دیگری فقط هوای اطراف خود را گرم کرده و باعث چرخش آن در محیط می‌شود.

واضح است که گرماتاب (هیتر تابشی) برای شما مناسب است، در صورتی که در پی افزایش دمای محیطی حساس، به صورت یکنواخت و با کمترین مصرف انرژی هستید. این وسیله گرمایشی با کارکرد ویژه خود، ستونی از هوا را گرم کرده و دما را به دلخواه شما تنظیم می‌کند. به همین دلیل است که مصرف انرژی گرماتاب به مراتب کمتر از دیگر دستگاه‌ها می‌باشد.

ولی آیا نوع گرمایش هیتر لوله ای برای محیط شما مناسب است یا خیر؟ به چند دستگاه نیاز خواهید داشت؟ هزینه‌های انرژی شما به چه مقدار خواهد رسید؟ مشخصا شما به عنوان مدیر یک مجموعه، علاقه مندید که پاسخ سوالات مذکور را از متخصصی باتجربه و خبره در این زمینه دریافت کنید.

بهترین کارشناسان و متخصصان عرصه گرمایش در شرکت گرماسان گرد هم آمده اند تا بتوانند بهترین تجربه را در این زمینه برای شما به ارمغان بیاورند. این برند نام آشنا با بیش از یک دهه فعالیت و به انجام رساندن پروژه‌های موفق در سطح کشور، بهترین انتخاب شما برای بررسی، مشاوره و خرید گرماتاب خواهد بود.

آیا از تضمین می‌پرسید؟ تضمین و اعتبار گرماسان، تجربه این شرکت است. با بررسی انبوه پروژه‌های موفق به پایان رسیده و نظرات مشتریان قبلی، این موضوع را به خوبی لمس خواهید کرد. سوال بیشتری دارید؟ به گرماسان، بهترین عرضه کننده محصولات گرمایشی مراجعه کنید!

گرماتاب

سوال اقتصادی و مهم: قیمت گرماتاب چقدر است؟

قطعا قیمت گرماتاب یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر خریدار محترمی است. مدیران دقیق و اقتصادی، برای پیشرفت کسب و کار خود، ابتدا قیمت و مزایای یک سیستم را بررسی می‌کنند. آیا شما نیز از این دسته اید؟ در ادامه با ما باشید.

مطلب دیگر :   ورق مس : فروش و تهیه مقاطع مختلف مسی

ساختار گرماتاب، ساده‌تر از دستگاه‌های دیگر است و این موضوع، تاثیر کاهشی در قیمت آن دارد. علاوه بر این، شرکت‌های معتبری مانند گرماسان، این محصول را خود تولید می‌کنند که این موضوع باعث تعدیل قیمت و معقول بودن آن می‌شود.

همچنین موضوع اطمینان بخش دیگر آن است که برند گرماسان، محصولات خود را از نوسانات قیمتی موجود در بازار تا حد بسیاری حفظ کرده تا مشتریان گرامی، دغدغه آن را نداشته باشند. به هر نحو، قیمت دستگاه با توجه به نیاز شما و مدل مورد نظرتان می‌تواند در رنج خاصی متغییر باشد. اگر خواستار اطلاع از قیمت‌های دقیق و جزئیات بیشتر هستید، کافی است با ارائه دهنده نازل ترین قیمت‌ها و بهترین کیفیت در بازار گرمایش کشور، شرکت گرما سان تماس بگیرید. مطمئن باشید متخصصان ماهر ما، شما را در تهیه بهترین هیتر سقفی به نحو احسن راهنمایی خواهند کرد.

 

چه صنایع و مجموعه‌هایی باید از گرماتاب استفاده کنند؟

گاهی اوقات به اشتباه گمان می‌شود که هیتر تابشی لوله ای صرفا قابل استفاده در مجموعه‌های بزرگ صنعتی مانند کارخانه‌ها و کارگاه‌هاست. باید بگوییم که این عقیده چندان صحیح نیست. در واقع هر محیطی که نیاز به گرمایش یکنواخت و سریع، با کمترین هزینه و پایین‌ترین مصرف انرژی است، می‌تواند از این دستگاه بهره ببرد. در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

بهترین و شاخص‌ترین کاندیدهای استفاده از هیتر تابشی لوله ای، گلخانه‌ها، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، مرغداری و دامداری‌ها، رستوران‌های کوچک و بزرگ، سالن‌های ورزشی، نمایشگاه‌ها و گالری‌های اتومبیل، کافی شاپ‌ها و روف گاردن‌ها می‌باشد. اگر مدیر و مسئول یکی از این موارد هستید، برای بهترین هیتر گازی سقفی و مشاوره‌های مطمئن، به بهترین عرضه کننده محصول گرما تاب یعنی گرماسان مراجعه کنید. اما آیا مجموعه شما در لیست بالا نیست؟ نگران نباشید. با ارتباط با کارشناسان ما، از بهترین مشاوره خرید بهره مند شوید و تصمیم خود را مطمئن بگیرید!

گرماتاب محیط‌های روباز؛ آیا ممکن است؟

قطعا! از آن رو که اساس کاری این دستگاه، گرمایش هوا به صورت ستونی و ساطع کردن حرارت است، می‌توان از آن در محیط‌های روباز هم به بهترین شکل استفاده کرد. آلاچیق یا فضای سبزی را در نظر بگیرید که توسط بخاری و جت هیتر گرم نمی‌شود. آیا هیتر سقفی مناسب است؟ بله. تجربه چندین ساله گرما سان این موضوع را تایید می‌کند.

من درباره گرماتاب اطلاعات دارم اما سردرگم هستم…

اگر هرگونه شک و ابهامی درباره خرید، نصب، قیمت و کارکرد گرماتاب دارید، پاسخ شما در دستان تیم گرماسان است.

تفاوت گرماسان با دیگر ارائه دهنده‌های محصولات گرمایشی، دارا بودن تیمی باتجربه و زبده از متخصصین است. هرگونه ابهام و سوال شما با مراجعه به گنجینه تجربه این برند باسابقه قابل رفع است. کافی است با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶ در تماس باشید.

همان‌طور که ملاحظه نمودید، در بالا سعی کردیم سیستم گرماتاب (هیتر تابشی – هیتر گازی – هیتر سقفی) و ویژگی‌های آن را، به علاوه مزایا و قیمت گرماتاب بررسی کنیم. امیدواریم توانسته باشیم به سوالات شما پاسخ دهیم. از این لحظه به بعد، تصمیم گیری و مراجعه به بهترین عرضه کننده سیستم های گرمایش تابشی به عهده شماست! ما در گرماسان همراه شما هستیم.

مدیر