هنگام انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات به این موارد حتما دقت کنید

هنگام انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات به این موارد حتما دقت کنید

سلفون مخملی موضعی

شاید برای هر کسی سوال باشد که باید در چه شبکه های اجتماعی فعالیت و تبلیغات خودمان را انجام بدهیم. اولین مورد باید حوزه فعالیت خودتان را مشخص بکنید و دقیقا براساس اون حوزه فعالیت تبلیغات خودتان را انجام بدهید اگر در حوزه رستوران و غذاهای خوراکی فعالیت می کنید سعی بکنید در بلاگرهایی که در خصوص غذا فعالیت می کند شما تبلیغات خودتان را انجام بدهید زیرا بازار هدف شما در این صفحه ها می باشد و قطعا بیشترین بازدهی را خواهید داشت.
برای داشتن یک عکس پرسنلی زیبا و قشنگ نیازمند داشتن دو ابزار بسیار ساده و در دسترس می باشد. یک بهتر است یک دوربین عکاسی حرفه ای در صورت نبود می توانید از یک گوشی حرفه ای با پیکسل بالا استفاده بکنید و دومین ابزار داشتن یک سیستمی که نرم افزار فتوشاپ در آن باشد کفایت می کند. ما این آموزش را براساس نرم افزار فتوشاپ ۲۰۲۰ ارائه شده است.
لیست قیمت تیشرت مشکی پنبه ای
در این عصری که هر خانواده ای حداقل یک گوشی هوشمند دارد و با استفاده از این گوشی هوشمند به همه اخبار و وقایع روز دنیا دسترسی پیدا می کند به راحتی می تواند به بروز ترین اطلاعات دسترسی پیدا بکنند. داشتن این فضا یک فرصت بسیار عالی برای اطلاع رسانی و برندینگ و معرفی یک نامزد انتخابات می تواند باشد که هر نامزدی باید حداقل کاری که انجام می دهد از این فرصت برای تبلیغات و معرفی خود به دیگران استفاده بکند.شما باید یک استراتژی بسیار خوب برای کمپین تبلیغات انتخاباتی در موبایل داشته باشید. استفاده از شبکه های اجتماعی یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای ارتقاء انتخابات است. مهم ترین این نرم افزارها اینستاگرام و تلگرام می باشد که باید هر نامزدی یک صفحه رسمی برای خود تاسیس بکند.
تیشرت ملانژ مشابه جنس پارچه تیشرت سفید اسپان می باشد ، ولی به دلیل رنگی که به آن می دهند بافت و الیاف نرم تری نسبت به تیشرت سفید اسپان دارد.
چاپ پازل 40 تکه قابدار یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین انواع پازل های قابل چاپ در این مرکز و همچنین بازار کشور می باشد. از ویژگی بارز این سری پازل قاب اطراف آن می باشد که این قاب این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که هر شخصی با هر سنی بتواند به راحتی تکه های پازل را جدا و دوباره کنار هم چیدمان کند.

از کیفیت سربرگ خود اطمینان حاصل بکنید

در شهر تهران ارسال و تحویل سفارشات با روش های زیر مقدور و امکان پذیر می باشد :

هزینه پاکت نامه گلاسه 135 گرم :

کارت ویزیت سلفون براق

سعی کنید در زمان برگزاری نمایشگاه نام و برند خودتان را برروی لیوان حک و یا چاپ بکنید. این کار می خواهد در قالب چاپ لیوان کاغذی اتفاق بیافتد که مشتریان شما برای خوردن نوشیدنی نام و برند تجاری شما ببینند و یا چاپ لیوان سرامیکی که فقط برای افراد حاضر در نمایشگاه از آن استفاده بکنند که این کار به زیباتر شدن غرفه شما کمک دوچندان می کند.
همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل کارت ویزیت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های لیبل ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای لیبل خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ لیبل بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.
هزینه بروشور لوکس با سایز گسترده A5 :

روش چاپ روی تیشرت سفید جودون یقه دار

سعی کنید اگر رنگ سازمانی دارید در طراحی سربرگ خود از رنگ سازمانی خود استفاده بکنید. و دقت داشته باشید که کد رنگ سازمانی خود را تغییر ندهید. برای چاپ سربرگ فوری خود تلاش کنید که کد رنگ سازمانی شما دقیق در طراحی لحاظ شده باشد. رنگ های سازمانی بکار رفته در سربرگ خود باید به گونه ای باشد که حتی کسی با ندیدن مشخصات ارسال به راحتی تشخص بدهد که این نامه برای چه سازمانی می باشد.

روش سوم: بادکنک آرایی صندلی ها

چاپ روی کاغذ سیلک
در این گام کافی است شما یک تیشرت اسپان که اکثر مواد تشکیل دهنده آن پلی استر باشد باید تهیه بکنید و سعی کنید هیچ طرح و نوشته و لوگویی روی تیشرت نداشته باشد زیرا در هنگام چاپ تیشرت به مشکل می خوریم
از ویژگی های بارز این سری کارت ویزیت امکان چاپ در ابعاد بزرگتر ۸٫۵ در ۴٫۸ یعنی به صورت ۲ لت به بالا می باشد. بزرگترین سایز قابل چاپ این محصول ۳۴x48 سانتیمتر می باشد.
اگر چند پرینتر مشابه به کامپیوتر متصل باشد، میتوانید با زدن کلید Select پرینتر مورد نظر را انتخاب کنید.
ما سعی کردیم در این مقاله آموزش چاپ پازل در خانه را بطور مختصر و ساده برای شما بیان کرده باشیم و شما بتوانید با استفاده از این آموزش به راحتی چاپ پازل زیبا و قشنگی را به چاپ برسانید.
سفارشاتی که جهت ثبت آنها نیاز به ارائه مجوز دارد لطفا در هنگام ثبت سفارش مجوز چاپ مربوطه ارائه گردد. تعدادی از آنها عبارت اند از : آرم شرکت های دولتی – انواع برچسب های تمام لاتین – مواد دارویی – مواد شیمیایی – انواع کارت ضمانت – برچسب های راهنمایی و رانندگی – برچسب مواد غذایی – تجهیزات پزشکی – مواد آرایشی و بهداشتی و …
چاپ پاکت یکی از ضروری ترین نیاز سازمان های بزرگ و شناخته شده می باشد. داشتن پاکت اختصاصی مواردی هستش که ما در مقاله مزایای چاپ پاکت به آن اشاره هایی کردیم. در مقاله اصول طراحی چاپ پاکت امیدوار هستیم اصول اصلی و ضروری در طراحی چاپ پاکت را برای شما بیان بکنیم. البته بطور مختصر و کلی به بخشی از مزایای چاپ پاکت نامه و ضرورت داشتن چاپ پاکت برای شرکت ها و سازمان ها اشاره میکنیم.

روش چاپ سویشرت هودی مشکی

نکته ششم: بروشور به راحتی مشتریانتان را به شما سوق میدهند

تجارت شما به سمت حرفه ای شدن پیش می رود

در چاپ افست امکان بین 5 تا 7 درصد پرتی و یا باطله در چاپ غیر قابل اغماض می باشد و شامل گارانتی نمی شود.

چاپ کارت ویزیت لمینت مات ۹x6 دورگرد

پرچم های رومیزی همانطور که از اسمش هم پیداست برای قرار گیری برروی میز از آن استفاده میشود و در اندازه های کوچک می باشند. مدل های مختلف پرچم های رومیزی شامل :
براق بودن این نوع کاغذ سبب می شود عکس هایی که از کیفیت و مطلوبیت زیادی برخوردار نمی باشند با براقیت این نوع کاغذ ضعف ها موجود در عکس را پوشش بدهد و به اصطلاح نویز گیر می کند.
نوع نرم افزار : مخصوص پرینتر Epson و بدون نیاز به اینترنت
سایز (cm)ابعاد طراحی (cm)8 روزکاری۵ روزکاریفوری 2 روزکاریقالب طراحی

تیشرت طرح یلدا – هندوانه شاد

چاپ روی بادکنک های چینی با سیستم سیلک انجام می شود و کیفیت چاپ های انجام شده روی این بادکنک ها بسیار عالی می باشد و کلیه رنگ های انجام شده به صورت کاملا پر و بدون کچلی انجام می شود و امکان انتخاب رنگ برای چاپ کاملا فراهم می باشد ، و امکان چاپ لوگو در رنگ اختصاصی و انتخابی شما بزرگواران میسر می باشد.

انواع و اقسام لیبل شیشه ای

چاپ روی پازل مغناطیسی به صورت فول رنگی با بالاترین کیفیت انجام می شود و سایز این پازل حدود A4 می باشد و امکان جداسازی این پازل به سادگی مقدور می باشد.
در طراحی نامه باید به این اصول توجه بکنید که چه کسی دارد این نامه را می نویسد آدرس ، شماره تماس ، آدرس ایمیل و یا آدرس سایت باید در طراحی سربرگ خود استفاده بکنید. محل قرار گیری این سری مطالب معمولا در پایین سربرگ قرار میگیرد ولی با این حال براساس تم طراحی خود می توانید بعضی از مطالب مشخصات ارسال را در قسمت های دیگر سربرگ خود بگنجانید.
چاپ سربرگ تحریر ۸۰ گرم جز پر مصرف ترین و معمول ترین سری های کاغذ مصرفی برای چاپ سربرگ می باشد. چاپ سربرگ استاندارد برروی کاغذ تحریر ۸۰ گرم روی ۳ سایز استاندارد A5 ، A4 و A6 چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفته می شود.
این روش برای پرینترهای Epson T50 و Epson P50 به همین سادگی می باشد.
قطعا با کیفیت ترین و مرغوب ترین ساخت بادکنک در بین بادکنک های موجود در بازار متعلق به بادکنک های تایلندی می باشد. چاپ بادکنک تایلندی که یکی از ضخیم ترین بادکنک های موجود می باشد برای استفاده های طولانی مدت و برای بادکنک آرایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تنها نکته ای که لازم به ذکر است این است که بادکنک های تایلندی به دلیل اینکه بسیار ضخیم می باشند در هنگام ترکیدم صدای بسیار بلندی ایجاد می کنند که همین امر در محیط های سرپوشده و امکان شلوغ ممکن است باعث ارعاب اطرافین شود.
تیشرت ملانژ مشابه تیشرت اسپان دارای ۵۰ درصد پلی استر و ۵۰ درصد نخ پنبه می باشد و دارای بافت صددرصدی پنبه ای و یا نخی نمی باشد و همین امر سبب شده که روی این جنس تیشرت بتوان به صورت مستقیم چاپ کرد. چاپ روی تیشرت ملانژ نیر به صورت فول رنگی و مستقیم میسر است.

مطلب دیگر :    اپلیکیشن توکن ساز

نگاهی به نقطه نظرات نام تجاری

چاپ روی تیشرت لانگ مشکی پنبه ای یقه گرد به صورت ۳ روش امکان پذیر می باشد:
سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۶۵ در ۵٫۷ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۴ در ۵٫۴ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.
ویژگی این محصول دسته قلبی شکل آن می باشد و رنگ دسته و داخل این لیوان رنگی می باشد و سایر قسمت های تنه ی لیوان سفید می باشد که حدودا بجز یک سانت از اطراف دسته لیوان قابل چاپ می باشد.
سایز تراکت B4 در ما ۲۴ در ۳۴ سانتیمتر می باشد، که همان گونه که مشاهده کردید حدود ۱ سانت از عرض و حدود ۱٫۳ سانت از ارتفاع کمتر است.
توی اینترنت بسیاری از طرح های موکاپ برای موارد مختلفی وجود دارد برای مثال برای کارت ویزیت، تراکت، تیشرت و هزارن موارد دیگر ولی بعضی اوقات اون یکسری موکاپ های موجود در اینترنت نیاز یک طراح را برآورده نمی کند و هر طراح حرفه ای به دنبال تنوع و خلاقیت می باشد در نتیجه آموزش موکاپ در فتوشاپ سبب می شود هر عکسی که به اون علاقه داشته باشید بتوانید به راحتی تصاویر موکاپی را ایجاد بکنید.

چاپ بادکنک چینی اعلاء

کارت ویزیت لمینت براق طرح موج

پس از آماده سازی وسایل مورد نیاز طرح دلخواه تان را بر روی یک کاغذ ترسیم کنید و حاشیه دور طرح خود را ببرید.
البته ارائه پرچم ایران با رنگ ریشه انتخابی نیز به صورت اختصاصی میسر می باشد که طبیعتا به دلیل چاپ اختصاصی هزینه بالاتری دارد.

انواع سایز های قابل چاپ سربرگ کتان ۱۲۰ گرم

دوربین عکاسی خودتان را حتما برروی یک سه پایه و یا برروی یک تکه گاهی قرار بدهید که لرزش دست برروی کیفیت عکس تاثیر نگذارد.
معرفی لیبل سلفون مات

تیشرت زنانه سفید اسپان

امکان چاپ پاکت تحریر ۸۰ گرم در تیراژ های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عددی میسر می باشد که همین تیراژ بالا باعث می شود که اگر قصد چاپ در تیراژ بالا را داشته باشید از لحاظ هزینه به صرفه تر باشد به دلیل اینکه قیمت چاپ پاکت با افزایش تیراژ به طور محسوسی کاهش می یابد.
در چاپ های افست براساس روزهای اعلام شده در وب سایت مجموعه چاپ نفیس هر زمان که شما ثبت سفارش بفرمایید و هزینه سفارش را تسویه کنید ؛ برای سفارشات فوری یکروزه اگر بعد از ساعت ۱۱ صبح باشد سفارشات روی فرم فردای آن روز قرار داده و تحویل داده خواهد شد ( پنجشنبه ها فرم فوری یکروزه وجود ندارد) ، و برای سفارشات ۳ و ۸ روز کاری اگر زمان ثبت سفارش و تسویه مالی بعد از ساعت ۱۴ باشد پس فردای آن روز اول کاری محاسبه میشود. ( بدیهی است اگر زمان ثبت سفارش قبل از ساعت ۱۴ باشد فردای آن روز به عنوان روز اول محاسبه می شود.). زمان تحویل کلیه سفارشات ساعت ۱۹ روز تحویل و یا فردا آن روز اول وقت می باشد.
ورود مشتریان گرامی به وب‏‌سایت ما و ثبت سفارش هریک از خدمات این وب سایت و تایید قوانین و مقررات این شرکت به منزله تایید تمامی بند بند قوانین درج شده در سایت نفیس می باشد. لذا از همه مشتریان و مراجعین محترم تقاضا داریم با نهایت دقت این قوانین وم قررات را مطالعه بفرمایند و سپس سفارش خودشان را به ثبت برسانند.

مشخصات چاپ لیبل یووی گرد :

ارسال با مبلغ 17500 تومان فقط در ساعات مشخص شده ای که در پایین شرح داده میشود قابل انجام میباشد . طبیعی است در صورت درخواست ارسال در خارج از این ساعات ، می بایست از سایر روش ها استفاده شود که هزینه مابالتفاوت آن هم بر عهده مشتری گرامی می باشد.

بروشور گلاسه 135 گرم سایز گسترده A3

 

لیست قیمت چاپ عکس روی کاغذ سیلک :

برای تبلیغ بهتر و ایجاد انگیزه در محصولات خود ، به یک مارک تجاری قوی نیاز دارید که بتواند نام و برند شما را در بین مردم گسترش بدهد و شرکت شما را به یک سازمان قوی یا یک برند قوی تبدیل کند.درج نام برند تجاری برروی پاکت نامه می تواند یک تصویر بسیار قوی و شگفت انگیزی در ذهن مخاطبین شما ایجاد بکند.لازمه اصلی در برندینگ پاکت داشتن یک طراحی زیبا و خاص و به یادماندنی می باشد.

چاپ روی تیشرت قرمز پنبه ای یقه گرد از جمله محصولات تیشرت جدید ما می باشد. جنس پارچه تیشرت قرمز از الیاف صددر صد پنبه بوده و برای استفاده های طولانی مدت بسیار مناسب می باشد. امکان ثبت سفارش چاپ برروی تیشرت قرمز پنبه ای مانند سایر محصولات حتی در تیراژ یک عدد نیز میسر می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر را مطالعه بفرمایید.
در این مرحله کافی است شما لیبل چاپ شده خودتان را روی سویشرت قرار بدهید. برای این کار کافی است طرح را از کاغذ زیری خودش جدا بکنید و سپس روی سویشرت قرار بدهید. دقت داشته باشید که اگر قصد دارید طرحتون رو سینه دقیقا قرار بگیرید باید 4 انگشت پایین تر از یقه قرار بدهید.
چاپ کارت ویزیت لمینت براق طرح موج ۹x6 با سرعت چاپ ۱۱ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.
نکته دوم: سعی بکنید در انتخاب رنگ نهایت دقت را داشته باشید. شما می توانید از رنگ سازمانی خودتان هم برای پس زمینه کلی طراحی تان استفاده بکنید و هم می توانید پس زمینه خودتان را سفید نگهدارید و فقط لوگوتان برروی آن پس زمینه قرار بگیرد.

مدیر