ممکن است USDT کامل شود

ممکن است USDT کامل شود

BeinCrypto از سوالات پرسیده شده است که آینده تتر (USDT) چیست. آیا می توانید در دادگاه ها دوام بیاورد و عواقب آن چیست؟

Tether و Bitfinex در نهایت باید اسناد را به مقامات در نیویورک تحویل دهد. آنها مهلت ارائه اسناد مالی را برای بررسی دقیق دادگاه ها تمدید کرده بودند. اگر دادستان کل نیویورک مدرکی دال بر کلاه برداری بیابد، ارز رمزنگاری شماره سه ممکن است در مسیری سخت قرار گیرد. این ناراحتی می تواند در بقیه بازار کریپتو بدتر شود.

اما اسناد داده شده است و هنوز زمان برای دیدن وجود دارد. اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی از درخواستی که بررسی می کند.

عدالت آمریکایی برای Tether

ماریا استانکویچ از صرافی کریپتوکارنسی بریتانیا EXMO UKمسائل حقوقی پیش روی Tether در ایالات متحده و فراتر از آن را تشریح کرد.

 

مدیر ارشد توسعه کسب و کار در ادامه توضیح داد که چگونه “جامعه ارزهای دیجیتال میل به خون دارد” و اینکه آیا شواهدی مبنی بر اینکه USDT “از هوای ضعیف” ظاهر شده است هنوز مبهم است.

او ادامه داد:

«از این پس، خیلی به کار در دفتر دادستانی کل و زمانی که آنها را باید بدانند حقایق ثابت شده را علی کنند، می کنند. دلیل اصلی بیشتر فعالان بازار این است که در صورت لزوم، تتر نمی تواند وثیقه فیات خود را به طور کامل به دارندگان توکن USDT بازد.»

طبق گفته Stankevich، این می تواند عواقب منفی بزرگی برای USDT داشته باشد:

«جریمه‌ها و تحریم‌هایی که می‌توانند بر اساس نتایج نتیجه‌گیری کنند، بدون شک به سقوط USDT می‌شود. مجدداً، اگر دارایی های تجاری در ایالات متحده ذخیره شده باشد (بر اساس گزارش های سال 2019، در Signature Bank و Noble Bank)، احتمال زیاد [این] فقط تا حدی درست است.»

اگر قرار بود پول از بین برود، و جریمه‌ای وضع شود، احتمالاً آن پول بهان باز می‌گردد.

«عدالت آمریکا در درجه اول از حقوق خود محافظت می کند. بنابراین، بازپرداخت در درجه اول توسط ایالات متحده آمریکا می شود. کاربران دیگر ممکن است آسیب ببینند. درست است، با چنین چرخشی از وقایع، ادعاهای سایر کشورها ممکن است متوجه Tether شود،” Stankevich توضیح داد.

فرو ریختن کامل؟

فروپاشی کامل توکن‌های USDT می‌تواند بر بازار سرمایه‌گذاری نیز داشته باشد. اما حتی اگر USDT سقوط کند، این پایان استیبل کوین ها نخواهد بود، استانکویچ می گوید:

“ما می‌تواند به طور قابل توجهی از انتقال سرمایه‌گذاری‌ها به سایرین استفاده کند.”

در حالی که فروپاشی کامل ممکن است، این تنها پیامدی نیست که در صورت یافتن شواهدی مبنی تقلب با آن می‌شود – جریمه‌های بزرگ‌تری که بر iFinex یا Bitfinex تحمیل می‌شوند، محتمل‌تر به نظر می‌رسند.

احتمالاً دادستان‌ها به دنبال کاهش مقدار حضور در بازار یا خروج کامل آن خواهند بود، زیرا باید از بین بروند. پروژه Libra قبل.

مطلب دیگر :   لینوکس و اوپن سورس را از کجا شروع کنیم؟ مصاحبه با محمد نصیری

اما در پایان، به نظر می‌رسد که استانکویچ فکر می‌کند که شرکت‌های فین‌تک راهی برای حمایت از استیبل کوین‌ها به روشی تنظیم‌شده پیدا می‌کنند و به اندازه کافی از آن پیروی می‌کنند تا دستگاه کریپتو را در بلندمدت کار کند. /p>

راه آسان برای تتر

لو کرنر، مدیر استیبل کوین‌ها در کوانتوم اکونومیکس، دیدگاه بدبینانه‌تر، شاید شاید واقعی‌تر داشت:

پس قطعا، خطر وجود دارد. مانند استانکویچ، کرنر احساس کرد که حتی اگر خراب شود و بسوزد، همچنان استیبل کوین‌های بیشتر جای آن را خواهند گرفت:

“از نظر اینکه یک سیستم خطرناک است، انفجار تتر مطمئناً در کوتاه مدت مضر خواهد بود، اما دیگران، شاید بهتر، به سرعت در جای خود به عنوان استیبل کوین غالب ظاهر شوند.” /p>

«از نظر افزایش قیمت بیت کوین، باز هم، احتمالاً ممکن است باشد و یک انفجار مضر باشد. اما جنبش بیت کوین بر پایه تتر ساخته نشده است.»

داستان در اینجا به پایان می رسد

Haohan Xu، مدیر عامل Apifiny، یک شبکه تجارت دارای دیجیتالی جهانی، فکر می‌کند که به هر طریقی، Tether باید هزینه بپردازد. گفت:

اما این وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک (NYSDFS) است که هوآهان می گوید بیشترین شواهد علیه Tether را دارد:

«تصویب مارتین توسط نیویورک به گونه‌ای تفسیر شده است که همه فریبکارانه و همچنین وعده‌های دروغین مربوط به پیشنهاد، فروش یا خرید خرید بهادار و کالاها را ممنوع می‌کند. اکنون، با اضافه شدن مجوز ارز مجازی، دامنه نظارتی نیویورک به استیبل کوین ها و دارایی های دیجیتال گسترش یافته است.»

Bitfinex و Tether در مشکل هستند

Haohan همچنین معتقد است که تحت وثیقه است:

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/

 

در نهایت، هاوهان معتقد است که تتر و بیتفینیکس در موردی مقصر خواهد شد، فقط ممکن است مدتی طول بکشد:

“عملیات NYSDFS به دلیل وظایف مرتبط با کوید-19 کند می شود، بنابراین کار در یک محیط عادی، پیگیری Tether/Bitfinex را به دست می دهد. با این حال، اشتباه نکنید: اقدام رسمی SEC یا NYSDFS در راه. است.»

به طور کلی، به نظر می رسد موافق هستند که Tether در نوعی مشکل است. با وجود فضای کریپتو جدید، به نظر می رسد که نهادهای نظارتی این فرصت را برای شکستن شلاق و خم کردن خود از دست بدهند.

 

مدیر