هنگام خرید املاک به این نکات حتما دقت کنید

هنگام خرید املاک به این نکات حتما دقت کنید

املاک

 

به طور معمول، وام دهنده شما از شما می خواهد که برخی از اسناد مالی را هنگام درخواست پیش تایید ارائه دهید. داشتن این اطلاعات در دسترس و آماده برای اسکن می تواند روند پیش تایید را تسریع کند. معمولاً به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

و مطمئن شوید که در مورد فرد یا شرکتی که قول کمک به شما را می دهد، دقت لازم را انجام می دهید. به عنوان مثال، اگر فردی که ادعا می کند وکیل است با شما تماس گرفته است، وب سایت نوار ایالت خود را بررسی کنید تا مشخص کنید آیا آن شخص قانونی است یا خیر.

فروشنده می داند که احتمالاً به یک قرارداد زمین علاقه مند هستید زیرا نمی توانید برای وام مسکن استاندارد تأیید شوید. از آنجایی که فروشنده ریسک بالاتری را متحمل می شود، احتمالاً نرخی را از شما دریافت خواهد کرد که بالاتر از نرخ بهره فعلی بازار برای وام های مسکن سنتی است.

املاک کلید در دست قطعاتی از املاک و مستغلات هستند – خواه خانه، دوبلکس یا آپارتمان – که کاملاً کار می کنند و آماده اجاره فوری شما هستند. به این ترتیب، آنها نیاز به تلاش اولیه یا کمی از سرمایه گذاران ندارند، به این معنی که شما می توانید در املاک خود بسیار سریعتر از یک پروژه وقت گیرتر، مانند ورق زدن خانه ، درآمد ایجاد کنید .

آیا نمی دانید ارزش ارزیابی شده خانه شما در برابر ارزش بازار آن چقدر است – و چگونه هر دو ممکن است بر فروش بالقوه یا خرید خانه تأثیر بگذارند؟ شما تنها نیستید، زیرا ارزش ارزیابی شده یک ملک اغلب می تواند به طور قابل توجهی با همان ارزش بازار املاک و مستغلات در عمل متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد ارزش ارزیابی شده در مقابل ارزش بازار، و چگونگی تعریف هر اصطلاح توسط متخصصان صنعت، راهنمای مفیدی برای این اصول اولیه املاک و مستغلات گردآوری کرده ایم.

اگر صاحبخانه در مدت معقول اقدامی انجام ندهد، مستاجران می توانند درخواست بازرسی شورا کنند. این سطح خطر را تعریف می کند، از خرابی های دسته دو – مانند رطوبت و کپک جزئی، آلودگی موش، یا سقف یا لوله نشتی – تا موارد شدید دسته یک، که تهدیدی برای سلامت و ایمنی است.

بسیاری از ایالت ها در قوانین مالک و مستاجر خود، حمایت هایی را برای قربانیان خشونت خانگی لحاظ می کنند. مستاجرانی که قربانی خشونت خانگی شده اند ممکن است حق فسخ قرارداد اجاره خود را بدون مجازات داشته باشند. معمولاً، عمل خشونت آمیز باید در گذشته نزدیک اتفاق افتاده باشد، معمولاً در سه تا شش ماه گذشته. 10

سرمایه گذار املاک و مستغلات کسی است که املاک و مستغلات را برای اهداف سود خریداری می کند. یک عامل املاک یا ملک ® اغلب با یک سرمایه گذار برای تضمین سرمایه گذاری های املاک یا معاملات املاک و مستغلات شریک می شود.

اهداف خرید خانه معمولاً ساده است. آنها شامل عاشق شدن به خانه عالی، ارائه سریعتر و بهتر پیشنهاد نسبت به سایر خریداران و پذیرفته شدن پیشنهاد هستند. اما در بازار املاک و مستغلات امروزی، فروشندگان بیشتری انتخاب می‌کنند تا خانه‌های خود را با تاریخ پیشنهادی فهرست‌بندی کنند تا رقابت بیشتری ایجاد کنند و مقایسه پیشنهادات را بسیار آسان‌تر کنند. تاریخ پیشنهاد چیست و چه تاثیری بر خرید یا فروش شما دارد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

وضعیت بازار مسکن تا این اواخر بر تیتر خبرها غالب بوده است، از تعطیلات حق تمبر، تا بسیاری از مردم که پس از کار در خانه در سرتاسر همه‌گیری همه‌گیر، اولویت را به فضا ترجیح می‌دهند تا نرخ‌های بهره را ثبت کنند، اما نوسان سطح عرضه و تقاضا چگونه تأثیر می‌گذارد. بازار مسکن؟

علاوه بر موقعیت شخصی خود، زمانی که خانه خود را برای فروش فهرست می کنید، با عواملی خارج از کنترل شما نیز مبارزه خواهید کرد. برخی از این عوامل ممکن است بر منطقی بودن ارتقای خانه قبل از فروش تأثیر بگذارد. در اینجا چند روش وجود دارد که ممکن است به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد ارتقا کمک کند.

اندازه پیش پرداخت شما تأثیر مستقیمی بر نرخ بهره ای دارد که وام دهنده وام مسکن شما برای وام شما تعیین می کند. هرچه پیش پرداختی که به وام دهنده خود ارائه می دهید بیشتر باشد، ممکن است نرخ بهره شما کمتر باشد. پیش پرداخت بزرگتر به طور کلی به این معنی است که شما وام گیرنده با ریسک کمتری هستید و وام گیرنده با ریسک کمتر به معنای نرخ بهره پایین تر است.

شناخته شده است که املاک تجاری بازدهی بالاتری نسبت به مسکونی دارند. اگر توانایی مدیریت یک فضای تجاری را داشته باشید، بسته به منطقه ای که در آن هستید، می تواند در طول زمان سودآور باشد.

آیا سعی می کنید بفهمید چگونه می توان سهام ایجاد کرد؟ ما چند ایده داریم. برخی از آنها کمی سهام را به سرعت ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر مدتی طول می کشد. همه ایده ها به مقداری پول و صبر نیاز دارند.

هنگامی که در حال شکار خانگی هستید ، ممکن است با یک جامعه محدود شده روبرو شوید. این بدان معناست که قوانین خاصی در جامعه وضع شده است تا اقداماتی را که صاحبان املاک می توانند با خانه و زمینی که در آن ساخته شده است محدود کنند. اما محدودیت های سندی دقیقاً چیست و چگونه کار می کند؟ بیایید برخی از رایج‌ترین محدودیت‌های مربوط به سند را مرور کنیم و اگر خانه‌ای با آن بخرید، چه معنایی ممکن است برای شما داشته باشند.فکر می کنید درآمد شما توانایی شما را برای خرید خانه محدود می کند؟ مقدار پولی که به دست می آورید نقش کمتری در گرفتن وام مسکن از آنچه فکر می کنید بازی می کند. بیایید ببینیم که چگونه درآمد در تعیین میزان نیاز شما برای خرید خانه و یافتن خانه مناسب شما نقش دارد.

افزایش قیمت مسکن، عموماً باعث تشویق مخارج مصرف‌کننده می‌شود و به دلیل تأثیر ثروت ، منجر به رشد اقتصادی بالاتر می‌شود .

با بالا رفتن نرخ ها، پرداخت های وام مسکن به وضوح افزایش می یابد و مقرون به صرفه بودن را با چالش مواجه می کند. یکی از راه‌های حل این مشکل برای خریداران، طولانی‌مدت است. این می تواند به شما امکان دهد حتی با نرخ کمی بالاتر پرداخت کمتری داشته باشید.

مدیر