کانکس ساندویچ پانل چیست؟

کانکس ساندویچ پانل چیست؟


 

ورق استفاده شده برای ساندویچ پنل هندسههای مختلفی میتواند داشته باشد . لایههای خارجی ورق های ساندویچ پنل میتواند مجهز به یک لایه پلیمری محافظ باشد. ورق ساندویچ پنل یکی از مصالح جدیدی است که در صنعت و ساختمانسازی از آن استفاده میشود. لازم به ذکر است که پانلها ی سقفی در قبال محیطزیست بسیار سازگار بوده و یکی از دلایل این ویژگی، دودزا نبودن آن است . مناسب ترین راه برای خرید و یا اطلاع از قیمت کانکس ویلایی دست دوم این است که اگر سازه ای را که شخصی قصد فروش آن را دارد پیدا کردید از آن بازدید حضوری انجام داده و در صورت توافق خرید خود را انجام دهید . قیمت کانکس ویلایی بر اساس متر مربع از 3/700/000 تومان تا 7/800/000 تومان بسته به کیفیت و امکانات داخلی می باشد. ضخامت ساندویچ پنل سقفی بین ۴ الی ۱۰ سانتیمتر میباشد و طول آنها از ۲ تا ۱۲ متر میباشد همچنین عرض مفید ساندویچ پنل سقفی تقریبا یک متر است. عرض مفید ۱/۱۴ متر و عرض غیر مفید ۱٫۱۶ متر و طول ار ۲ تا ۱۳/۶۰ متر با ضخامت از ۳ سانتیمتر تا ۲۰ سانتیمتر ورق های مصرفی از نوع گالوانیزه وآلومینیوم و آلوزینگ می باشد که بصورت دو رو ورق، یکرو ورق یکرو نایلون، دورو نایلون تولید می شود.

 

برای تولید ساندویچ پنل غیر سردخانه ای، ورق های فولادی رنگ شده و نایلون مناسب هستند. برای تولید ساندیچ پنل ورق فلزی با روش معمول ساخته میشود. عایق پشم سنگ تخته ای طبق استاندارد ATMC612 در دانسیته ها و ضخامت های مختلف و به دو صورت کلی سخت (HS) و نیمه سخت (MHS) تولید می شود. نکته مهم در مورد ساندویچ پانل اکونومی داشتن تمام ویژگیهای ساندویچ پانل که در بالا اشاره شد با قیمت کم میباشد.. اما به دلیل نوسانات قیمت، از درج قیمت در سایت معذور هستیم. به این دلیل که سطوح فلزی عایق شده به عنوان یک تثبیتکنندهی قوی در برابر بخار بر روی ساختارها قرار میگیرند. همین اکنون می توانید ثبت سفارش خود را تکمیل کنید تا در اسرع وقت آن را دریافت کنید. ابعاد ساندویچ پنل دیواری کمی متفاوت است، ضخامت آن از ۴ تا ۱۵ سانتیمتر است در طول ۲ تا ۱۲ متر و عرض مفید تقریبا یک متر است. برتری های ساندویچ پانل های عریض 1.2 متری نسبت به پانل های کم عرض سنتی،تولید کنندگان اروپایی بسیاری را بر آن داشت تا برای دانش فتی و چگونگی ماشین آلات خط …

پوشش سقف کلزیپ

سازههای فضایی، سالنها و انبارها در بسیاری از موارد از ساندویچ پانل ساخته میشوند. در این روش ورق روغنی وارد حمام مذاب داغی از آنالیز پوشش مورد نظر میشود . علاوه براین، آسیبی که از نشت آب از سقف یا نما به لوازم، اثاثیه و سایر مصالح داخل ساختمان وارد میشود، موجب خسارتهای جدی خواهد شد. پوشش سقف کلزیپ ساندویچ پنل دیواری نوعی از مصالح ساختمانی آماده است که از دو لایه ورق که مابین آنها فوم تزریق شده است تشکیل شده است و جهت پوشش دیوار و برای نما به کار میرود و در طرح ها و ابعاد مختلف قابل تولید می باشد. لذا برای موارد حساس نظیر سردخانه یا گرمخانه هایی که ایزوله سازی دمایی نزدیک به صفر لازم است، بهتر است یا از ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان استفاده شود و یا ضخامت فوم بکار رفته در این ساندویچ پانل را دست کم تا 40% بالاتر برد. ساندویچ پانل ساختاری است که جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی از جمله آجر و سیمان است، این سازه از چند لایه متصل به هم تشکیل شده است، لایه های ساندویچ پانلها خاصیت های فیزیکی و مکانیکی منحصربفردی دارند. همانطور که در مقالات گذشته ذکر کردیم و از نام آن مشخص است، از ساندویچ پانل سقفی جهت پوشش سقف سازه های صنعتی و غیر صنعتی استفاده می شو.

 

به منظور به دست آوردن حفاظت مناسب برای هر پروژه ، گروه صنعت پوشش ضخامت های مختلفی را در پانل پشم سنگ ارائه می دهد و روکش های ساندویچ نسوز به ترتیب ۵۰ ، ۸۰ و ۱۰۰ میلی متر به ترتیب مقاومت در برابر آتش ۳۰ ، ۶۰ و ۱۲۰ دقیقه را فراهم می کنند . این فومها خاصیت نسوز دارند از این جهت بسیار ایمن هستند. ساندویج پانل پشم سنگ : در ساخت این نوع از ساندویج پانل ها الیاف پشم سنگ و یا پشم شیشه به عنوان عایق استفاده شده است که یکی از مهمترین ویژگی های این پانل ها … ساندویچ پانل پشم سنگ عایق به کار رفته در این پانل ها الیاف پشم سنگ است،پشم سنگ با دارا بودن نقطه ذوب معادل 1300 بسیار مقاوم است و ضریب انتقال حرارتی کمی هم … مجموعه این الیاف میکروسکوپی عایق را تشکیل می دهند. این نوع ساندویچ پنل بیشتر مناسب برای دیوارها و پارتیشن های داخلی در پروژه های مختلف با ضخامت ۴ الی ۶ سانتیمتر می باشد که دارای دو رو ورق آلوزینگ ، دو رو گالوانیزه و یا یک رو آلوزینگ از بیرون و یک رو گالوانیزه از داخل می باشد که با ایجاد شیار روی آنها استحکام فشاری را میتوان تا حد مطلوبی بالا برد .

مطلب دیگر :   تاثیر نورپردازی داخلی در زیباسازی دکوراسیون

پوشش سقف

ساندویچ پنل سردخانه ای جهت استفاده در سقف یا دیوار سرد خانه استفاده می شود و به دلیل اورلپ آن و نر و مادگی بودن در مقطع عرضی دارای کمترین انتقال حرارت و صوت است که بهترین گزینه برای تولید سردخانه میباشد ساندویچ پنل سرد خانه ای از ترکیب هسته پلی یورتان rigid بین دو لایه فلز است گه پلی یورتان ماده ای سفت است . پوشش سقف فوم های پلی استایرن از نوعی پلیمر مصنوعی ساخته شده اند و به دلیل وجود دانسیته کمتربه عنوان یک عایق صوتی و برودتی مناسب در انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی مورد استفاده قرار می گیرند اما لازم به ذکر است این نوع فوم در مقایسه با فوم پلی یورتان عایق خوبی برای حرارت و گرما محسوب نمی شوند. ۱ – ساندویچ پنل های سوله با فوم پلی اورتان. • حجم پایین پانل : حدودا دارای قطری برابر با ۴ الی ۱۰ سانتی متر می باشند که فضای کمی از سوله را به خود اختصاص می دهند.

زیپ پانل در تبریز

این پنل مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچها و دارای ضریب هدایت حرارتی پایین میباشد.ضخامت های قابل تولید ساندویچ پانل سقفی غالبا ۳،۴،۵،۶،۸،۱۰،۱۲/۵،۱۵،۲۰ سانت می باشد که هرکدام بر اساس شرایط اقلیمی و نوع کاربرد انتخاب می شوند. ورق های این نوع ساندویچ پنل ها بصورت سینوسی(کرکره ای)، شادولاین، طرح ذوزنقه ای و طرح سفال قابل تولید میباشد. زیپ پانل در تبریز معمولا برای ساخت ورق رنگی، گالوانیزه یا آلوزینک که در دسته ی ورق های سرد با لایه محافظ قرار میگیرند از ورق روغنی استفاده میشود. دو لایه بیرونی که باید دارای بدنه سخت و محکم باشد و یک لایه داخلی که سبک بوده و به عنوان عایق در پنل عمل می کند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل با کارشناسان آذربتن در تماس باشید و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید با توجه به در خواستتان قیمت هرمتر مربع ساندویچ پنل و همچنین پیش فاکتور دقیق را دریافت کنید. برای اطلاع از قیمت ساندویچ پنل دیواری و روف پانل می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. لیست قیمت پانل ساندویچ ماموت با ضخامت ۱۰ سانتی متر: بعلت نواسانات قیمت بازار عنایت فرمایید با تماس تلفنی به کارشناسان ما از لیست اصلی و قیمت بروز شده و کامل …

 

تماس آب با فلزاتی مانند فولاد باعث خوردگی بناها در طول زمان میشود و این مطلب موجب بهوجود آمدن مشکلات ظاهری و همچنین مسائلی در زمینهی ظرفیّت تحمل بار میشود. بر خلاف موادی مانند بتن، بتن سبک و غیره که در دیوارههای بناها استفاده میشوند، ساندویچ پانلهای پلی اورتان با ضخامت کمتر همان میزان عایقکاری حرارتی را محقق میسازند. و از سوی دیگر خود پانل سقفی و پانل دیواری به دستههای متنوع دیگر تقسیم میشوند و انواع مختلفی را میسازند. افرادی که قصد دارند تا در محیط باغ ویلای خود از کانکس استفاده نمایند، خرید این محصول را ترجیح میدهند. در وسط آنها یک ماده عایق قرار گرفته است. برای نصب ساندویچ پانل ها به پیچ نیاز است . در نصب پانل های سقفی قرار گرفتن ماسب اورلپ پانل ها بر روی گام اول پانل بعدی و رعایت نمودن فاصله خالی میان دو پانل اهمیت ویژه ای دارد . در ورق گالوانیزه فلز محافظ از جنس روی و ورق آلوزینک آلیاژی از آلومینیوم روی و مقدار کمی سیلیسیم است.

مدیر