نگاهی به پایدار ترین و ماندگار ترین ازدواج هایی که بین چهره های سرشناس شکل گرفته اند [قسمت دوم-پایانی]

نگاهی به پایدار ترین و ماندگار ترین ازدواج هایی که بین چهره های سرشناس شکل گرفته اند [قسمت دوم-پایانی]

در دنیای هالیوود، افراد و چهره های سرشناس زیادی هستن. اونا دارای ثروت خیلی زیادی هستن و زندگی راحتی رو تجربه می کنن. حضور در فیلمای جور واجور و رابطه با همدیگه، باعث می شه که بازیگران و خوانندگان مشهور با همدیگه ازدواج کنن. البته این جور پیوندها معمولا خیلی سفت نیس و خیلی زود به جدایی و طلاق میرسه. ما قبلا درمقاله ای موضوع مورد بحث رو پوشش دادیم.

با این حال، زوجایی هم وجود دارن که تونسته ان زندگی خود رو واسه چند سال با همسرشون بگذرونن و روزای خوبی رو تجربه کنن. ما در این مقاله می خوایم ۳۱ مورد از موفق ترین روابط میان چهره های سرشناس و بازیگران هالیوود رو به شما نشون بدیم. تصاویر رو ببینین، توضیحات رو بخونین و تا آخر مطلب ما رو همراهی کنین. قسمت اول از این مقاله منتشر شده و شما می تونین از این لینک به اون دسترسی داشته باشین.

لیسا کودرو و میشل استرن؛ ۲۴ سال

کودرو در سال ۱۹۹۵ با میشل استرن ازدواج کرد، اما اونا ۸ سال قبل همدیگه رو دیده بودن. اونا پس از دیدار در تولد یکی از دوستانشون، با همدیگه نامزد کردن و بعد هم باقی ماجرا اتفاق افتاد.

کودرو در مورد زندگی اش میگه: “وقتی که من و میشل عزممونو جزم کردیم با همدیگه ازدواج کنیم، می دونستیم که نمی تونیم از دوست داشتن هم تا ابد اطمینان حاصل کنیم، اما مطمئن بودیم که همراه هم با مشکلات پیش رو مواجه میشیم. ما به ازدواج خود فکر میکنیم. بعد از این همه مدت، یه پیوند ایجاد می شه و عشق معنی دیگری پیدا می کنه.”

سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک؛ ۲۶ سال

این زوج در سال ۱۹۹۱ میلادی به وسیله داداش خانوم پارکر با هم آشنا شدن. ازدواج اونا سال ۱۹۹۷ شکل گرفت و حاصل اون حالا سه فرزنده. اونا معمولا چیزی از روابط خود بروز نمی دن، با این حال آقای برودریک اعلام داشته که «ایجاد رابطه» کلید موفقیت زندگی اشه.

دیوید بویی و آیمان؛ ۲۶ سال

دیوید بویی خواننده سرشناس و فقید، همسرش رو در سال ۱۹۹۰ ملاقات کرد و در همون نگاه اول به اون علاقه مند شد.
آیمان در این رابطه میگه: “من نمی خواستم با شخصی مانند اون وارد رابطه شوم. همیشه می گفتم که به دیوید جونز واقعی (نام اصلی دیوید بویی) علاقه دارم. من به زندگی هنری دیوید بویی علاقه نداشتم. دیوید تنها یه شخصیت و خواننده بود. مردی که من ملاقات کردم، دیوید جونز بود.”

اسنوپ داگ و شانت تیلور؛ ۲۸ سال

اونا اواخر دهه ۱۹۸۰ میلادی همدیگه رو ملاقات کردن. کار این زوج در سال ۲۰۰۴ به طلاق کشیده شد، اما اسنوپ و همسرش سال ۲۰۰۸ دوباره ازدواج کردن. اسنوپ داگ در مورد زندگی اش اعلام داشته:

“من پریشونی و آزاری که در راه کسب موفقیت ام به همسرم رسید رو درک کردم. من متوجه نبودم که با اون چیجوری رفتار می کنم و چیجوری اونو آزار داده ام. من داشتم به خودم خیانت می کردم. تا وقتی که فهمیدم باید این زن که منو دوست داشته و از فرزندانم نگهداری کرده رو دوست بدارم و زندگی ام رو در اولویت قرار داده و موسیقی و تجارتم رو مسئله دوم خود بدونم.”

کایرا سجویک و کوین بیکن؛ ۲۸ سال

اونا همدیگه رو در فیلم «Lemon Sky» ملاقات کردن و مدت کوتاهی پس از اونم ازدواج کردن. البته در صحبتای گذشته این زوج معلوم شده که وقتی که کایرا ۱۲ سال داشته، اولین دیدار بوجود اومده. آقای بیکن اعلام داشته که تنها یه بار عصر هنگام برنامه اجرا کرده و اونم زمان ملاقات با همسرش بوده.

“دختر کوچیکی در اون جا حضور داشت و نمایش رو دیده بود. برادرش به اون گفت که تو بازیگر مرد رو دوست داشتی، برو و این رو به اون اطلاع بده. اون دختر کوچیکی به نام کایرا بود و تنها ۱۲ سال داشت.”

کامل هنگس و ریتا ویلسون؛ ۲۹ سال

کامل هنکس همسرش رو در فیلم «داوطلبان» ملاقات کرد.

ایشون در اون زمان از همسر اولش جدا شده بود و پس از یه سال آشنایی با ریتا، ازدواج دومش سر گرفت. آقای هنکس اعلام داشته: “وقتی که همسرم رو ملاقات کردم، با خود گفتم که دیگه هیچ وقت تنها نخوام موند.”

اپرا وینفری و استدمن گراهام؛ ۳۱ سال

اولین ملاقات اونا به سال ۱۹۸۶ میلادی برمیگرده. این زوج هیچ وقت به طور رسمی با همدیگه ازدواج نکردن، اما در سال ۲۰۱۲ نامزدی خود رو اعلام کردن. اپرا اعلام داشته که ازدواج واسه زندگی و رابطه غیر معمولی و فوق العاده اونا زیادی معمولی جلوه می کرده و به خاطر همین، اونا از ازدواج رسمی صرف نظر کردن.

اپرا اعلام داشته: “اگه از آقای گراهام در این رابطه سوال کنین، اون به شما میگه که اگه ازدواج می کردیم، امروز در کنار هم نبودیم. اون مردی سنتیه و این رابطه بسیار غیر سنتی هستش.”

تینا ترنر و اروین باخ؛ ۳۱ سال

ایشون که از دوستان اپرا هستش، عزمشو جزم کرد روشی متفاوت در پیش بگیره و به طور رسمی ازدواج کنه.
خانوم ترنر پس از ۲۷ سال رابطه با همسرش، در سال ۲۰۱۳ مراسم ازدواجش رو برگزار کرد.
اون چند روز پس از این اتفاق، در مصاحبه ای این سخنان رو بر زبون آورد:

مطلب دیگر :   مردانی که نباید هرگز با آنها ازدواج کرد؛ از بدبین تا خودشیفته

“این همون شادیه که مردم درباره اش صحبت می کنن. من دیگه هیچ آرزویی ندارم و میتونم نقش عمیق بکشم و بگم که همه چیز خوبه.”

گلدی هان و کرت راسل؛ ۳۴ سال

خانوم هان که مادر کیت هادسون هنرپیشه سرشناس هم هست، رابطه با همسرش رو در سال ۱۹۸۳ شروع کرد.
اونا هم ازدواج نکردن، اما راهی طولانی پیموده و حالا دارای پسری به نام «وایات» هستن. اون در این رابطه اعلام داشته: “اگه ازدواج می کردم، مدتا بود که طلاق گرفته بودم. ازدواج چیزی سرگرم کننده و روانیه. اگه احساس می کنین که باید میان شما و دیگری پیوند و تعهد برقرار باشه، اون گاه ازدواج گزینه مناسبی هستش.”

جولیا لوئیس دریفوس و برد هال؛ ۳۵ سال

اون شوهرش رو اوایل دهه ۸۰ میلادی در منطقه شمال غرب ملاقات کرد.
اونا در سال ۱۹۸۷ ازدواج کردن و حالا دو پسر دارن. جولیا درباره پیدا کردن همسرش احساس خوش شانسی می کنه و در این رابطه میگه:

“من با فرد مناسبی ازدواج کردم و احساس خوش شانسی می کنم. خونواده و ازدواج من یه اولویت بوده.
خیلی از مردم اینجور حرفایی رو مطرح می کنن، اما من خیلی سخت تلاش کردم تا همه چیز رو به راه باشه. این موضوع به دلخوشی من تبدیل شده، چون تنها راهیه که می تونستم با اون در این شغل و تجارت دووم بیارم و با خونواده ام همراه باشم.”

فلیسیتی هافمن و ویلیام اچ میسی؛ ۳۵ سال

اونا اوایل دهه ۸۰ میلادی با همدیگه ملاقات کردن و قبل از ازدواج ۱۵ سال نامزد بودن. حالا ۲۰ سال از ازدواج رسمی اونا میگذره، اما خانوم هافمن بازم در این رابطه هیجان زده. ایشون اعلام داشته: “من هنوزم به اون عشق می ورزم. من خیلی خوش شانس هستم که همسری مانند اون دارم. دیدن ویلیام هنوزم منو سر ذوق می آورد.”

آنجلا باسِت و کورتنی بی ونس؛ ۳۷ سال

بازیگر مجموعه «داستان ترسناک آمریکایی» شوهرش رو در سال ۱۹۸۰ ملاقات کرد.
اونا در سال ۱۹۹۷ با همدیگه ازدواج کردن و حالا فرزندان دوقلو دارن که نامشون برونوین و اسلیتره.

آزی و شارون آزبورن؛ ۳۸ سال

این دو نفر به طور کامل واسه همدیگه ساخته شدن. اونا در سال ۱۹۷۹ با هم آشنا شدن و سه سال بعد به طور رسمی ازدواج کردن. اونا تازگیا مشکلاتی با همدیگه داشتن، اما به نظر می رسه در حال بازسازی روابط هستن و می خوان امسال زندگی رو دوباره شروع کنن.

دختر اونا در این رابطه میگه: “مراقبت از زندگی چیز خوبیه. هر کسی در زندگی اش روزای سختی داره، اما اونا معنی عشق واقعی هستن. دیدن دوباره عاشقی کردن اونا و این که میخوان عمیقا همدیگه رو دوست داشته باشن، باعث می شه که بفهمم خونواده من چقدر خاصه.”

مریل استریپ و دان گامر؛ ۳۹ سال

مریل استریپ که بیشترین نامزدی اسکار در میان تموم بازیگران رو در کارنامه داره، در سال ۱۹۷۸ همسر خود رو ملاقات کرد؛ تنها ۶ ماه پس از درگذشت شوهر اولش بر اثر سرطان ریه. حاصل این ازدواج ۴ بچه بوده.
اونا درباره رابطه شون خیلی صحبت نمی کنن، اما خانوم استریپ هنگام دریافت جایزه اسکار در سال ۲۰۱۲، درباره همسرش این جملات رو به زبون آورد:

“من می خوام اول از دان تشکر کنم، چون اگه این کار در آخر سخنانم انجام شه، موسیقی پخش می شه و همه چیز به هم می ریزه. من می خوام بدونی که با ارزش ترین چیزا در زندگی مون رو تو به من داده ای.”

دنزل و پائولتا واشنگتن؛ ۴۰ سال

اونا در سال ۱۹۷۷ با همدیگه آشنا شدن و ۶ سال بعد به طور رسمی ازدواج کردن. با این حال درخواست ازدواج آقای واشنگتن قبلا سه بار رد شده بود. ایشون قبلا فکر می کرده که خواسته اش رو فقط دو بار مطرح کرده، اما همسرش در مصاحبه ای این گفته رو اصلاح کرد.

دالی پارتن و کارل دین؛ ۵۲ سال

اونا در سال ۱۹۶۴ همدیگه رو دیدن و ۲ سال بعد ازدواج کردن. اونا درباره بیشتر از ۵۲ سال زندگی مشترکشون چیز زیادی در رسانه ها بروز نداده ان، اما یه فرق اونا رو کنار همدیگه نگه داشته.
پارتن در این رابطه میگه: “مسئله جذب شدن به چیزای مخالفه. ما به طور کامل با هم متفاوت بودیم و همین موضوع سرگرم کننده بود. من هیچوقت نمی دونم که اون چی می خواد بگه و یا چه کاری انجام میده. همسرم همیشه منو حیرت زده می کنه.”

مدیر